To już przedostatni dzień zimowego mercato. Daniel Maldini i Samu Castillejo na tę chwilę zostają w Milanie - SPAL nie może wypożyczyć Włocha, gdyż nie dokonało innych ruchów kadrowych w swojej drużynie, Hiszpan natomiast nie dogadał się ani z Sampdorią, ani z Valencią. Dziennikarz Daniele Longo podaje także, iż definitywnie upadł temat transferu Malicka Thiawa z Schalke, jednak okno transferowe w wykonaniu mediolańczyków może jeszcze przynieść jakąś niespodziankę. Klub ma pracować nad sprowadzeniem nowego pomocnika.
Longo: "Milan w ostatnich dniach rozmawiał z Giovanim Lo Celso, 25-letnim argentyńskim pomocnikiem Tottenhamu z włoskim paszportem. Klub negocjuje też z innym pomocnikiem, zobaczymy, co się wydarzy"
Jak podają włoscy dziennikarze, niespełna 18-letni pomocnik trzecioligowej Ceseny, Tommaso Berti, ma ofertę z Milanu. Zawodnik nie jest jednak przekonany do gry w Primaverze i nie wiadomo, czy uda się go pozyskać.
Daniele Longo: "Na tę chwilę odpadły wszystkie opcje dla Samu Castillejo. Hiszpan prawdopodobnie zostanie w Milanie do końca sezonu"
Sobota, 29 stycznia:
Już w poniedziałek o godzinie 20:00 zamknie się zimowe okno transferowe we Włoszech. Na tę chwilę wciąż nie słychać żadnych wieści w temacie ściągnięcia przez Milan środkowego obrońcy czy jakiegokolwiek innego piłkarza. Ostatnie doniesienia wskazywały na różnicę w wycenie Malicka Thiawa w rozmowach z Schalke 04 Gelsenkirchen.
Testy medyczne w Lecce przechodzi Alessandro Plizzari, który zostanie wypożyczony do końca sezonu do ekipy z południa Włoch. Na tych samych zasadach SPAL chciałoby pozyskać Daniela Maldiniego, ale nawet mimo chęci piłkarza do skorzystania z oferty nie wiadomo, czy wszystko dojdzie do skutku. Listę potencjalnych pożegnań zamyka Samu Castillejo. Hiszpana najmocniej łączy się z Valencią, która ma posiadać już nawet porozumienie z Milanem, jednak wciąż czeka na określenie się samego piłkarza. Prawoskrzydłowy na San Siro może liczyć na 1,5 mln euro netto rocznie jeszcze do 30 czerwca 2023.
Dziennikarz Gianluca Di Marzio donosi o klinczu w rozmowach Milanu z Valencią odnośnie Samu Castillejo. Hiszpanie chcieliby po prostu wypożyczyć piłkarza na pół roku, rossonerim zależy na zawarciu chociażby opcji wykupu. Ponadto sam zawodnik też nie jest przekonany, czy w ekipe z La Liga zyskałby przestrzeń do gry.
Tymczasem Dejan Kulusevski, który był zaproponowany także Milanowi, trafi najprawdopodobniej do Tottenhamu na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. Rossoneri nie byli w stanie dogadać się Juventusem finansowo.
Alessandro Plizzari już oficjalnie trafił na wypożyczenie do Lecce do końca obecnego sezonu.
Siwy98ostatnio aktywny: Więcej niż 8 miesięcy temu, 2024-08-19
30 stycznia 2022, 19:23
Czytam narzekania na mercato, że Milan nie przeprowadził żadnych transferów do klubu, a rywale bardzo się wzmocnili. Tylko, że po za Juve tych wzmocnień za bardzo nie widzę. Tuanzebe czy szukający formy od 1,5 sezonu Boga nie są zawodnikami, którzy gwarantują jakość i wejście do zespołu "z buta".
Inter sprowadził Gosensa, ale to bardziej transfer na następny sezon, biorąc pod uwagę to, że Niemiec obecnie leczy kontuzję i ma wrócić dopiero w marcu.
Dawno i nieprawda. Nie mamy nawet miejsca na gracza spoza EU.
2
TR3V0Rostatnio aktywny: Więcej niż dwa tygodnie temu, 2025-04-09
30 stycznia 2022, 19:10
wiadomo że nie wydajemy dużo i oszczędzamy ile się tylko da, ale szkoda że nawet jakimś wypożyczeniem nie staramy się jeszcze wzmocnić. Choćby tą 10tke na pół roku dopóki Adli nie dołączy, bo Diaz nic nam nie daje. Oby nam się ta liga mistrzów nie wyślizgnęła, bo w letnim okienku przy darmowym odejściu Romka i Kessiego może być bardzo trudno
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 19:11
6
30 stycznia 2022, 19:09
Te lamenty są żałosne. Ciągle od roku lamenty o wszystko, a klub konsekwentnie realizuje swoje cele. Pisałem na koniec sezonu, że wielu kibiców nie zasługuje na sukces tego projektu.
A mercato dla mnie było zajebiste. Dość mam tego cyrku transferowego, media grają na emocjach kibiców i wielu trzepocze tak jak wiatr zawieje.
Jakie cele? Myślisz, że jak trzy razy z rzędy Milan wejdzie do LM to nagle będą pieniądze na transfery?? Dalej będzie dziadowanie i szukanie Lazeticiów. Śmieszne wytyczne transferowe, komiczne ceny jeżeli chodzi o pensję. Powiedz mi kto tutaj przyjdzie?
Problem jest jeden. Można go ująć słowami Conte: Nie idziesz do restauracji i zamawiasz dania za 100 euro, kiedy w kieszeni masz zaledwie 10.
Tak więc - tu nie było co myśleć o scudetto, a teraz na dodatek należy liczyć, że jakimś cudem Milan załapie się do LM. Bo naszymi rywalami była Atalanta (my 6 punktów nad) i Napoli (równo), a teraz wraca Juve (my 7 punktów nad). 4 drużyny na 3 miejsca. Z czego największe dziury (poza Allegrim i pomocą Juve) mamy my - brak dobrej 10, brak prawego skrzydła, napastnicy, którzy nie pasują do taktyki (jakby Ibra był z 10 lat młodszy xD). Napoli nie ma ławki, Atalanta ma depresyjnego Ilicica i sprzedanego, połamanego Gosensa. Obyśmy jakimś cudem wepchnęli się do tej czwórki, co nam na uzupełnienie wyrw (obrońca i środkowy pomocnik) chociaż starczy. Nadzieja, że Atalanta nie dojedzie, Napoli spieprzy jak w zeszłym roku albo Allegri będzie próbował pseudotaktyki i się przejedzie.
A nie możemy zasłużenie jak rok temu po prostu? To gadanie o "cudach" czy "farcie" jest uwłaczające dla tej drużyny. Dla mnie to żenada, te płacze, lamenty i wyzwiska. Pokazuje to, że kibicom trzeba igrzysk, Silvy za 38 mln i ogólnie rujnowanie klubu ściąganiem przepłaconych i niepasujących graczy za 200 mln. Wtedy jest ok. To ze dzisiaj klub musi ciągle to cierpieć to mało komu przychodzi do głowy.
"Powiedz mi kto tutaj przyjdzie?" Przyjdzie kto przyjdzie. Kto trzeba wtedy kiedy będzie trzeba. Skończ płakać.
von strauss wymieniłeś dlaczego to Milan ma odpaść z top4 z zespołami które "Napoli nie ma ławki, Atalanta ma depresyjnego Ilicica i sprzedanego, połamanego Gosensa."
Czyli rozumiem że przez to ostatnie zdanie oni Milan wyprzedzą w tabeli. I jeszcze twierdzisz że cudem się możemy utrzymać w top4.
Nie - wskazałem problemy każdego zespołu. Jak nie zauważyłeś, to u nas leży środek i prawa strona ataku, praktycznie całość ciągnie ostatnio Leao i ustawianie się Ibry - bo już nie samo uczestnictwo w akcjach i pressing. Bez Leao wszystko leżało i kwiczało, jeszcze gorzej niż obecnie. Póki co uważam, że brak ławki (przy czym my też mamy ten problem) i problemy Ilicica i odejście Gosensa są mniejszymi problemami niż brak 10 (bo trzeba nazywać rzeczy po imieniu, obecnie Diaz nie dojeżdża na mecz), brak prawoskrzydłowego (no bo Messias i Alexis to w sumie jeden skrzydłowy - pół do przodu i pół do tyłu) i brak napastnika pasującego do taktyki (Ibra już prawie nie biega, część tego nadrabia ustawieniem, wysokością, wyskokiem, no ale cóż, to nie to; natomiast Giroud - co tu dużo mówić, jest niezłym napastnikiem, ale nie na to co gramy. Choć trzeba mu przyznać, że przy stałych fragmentach i dośrodkowaniach daje więcej niż Ibra).
Żałosne to jest uważanie, że jesteśmy na tyle silni, by utrzymać się w 4 gdy nawet bezpośredni przeciwnicy proponują Ci zawodników na wybrakowane pozycje. My nie mamy alternatyw - bo chyba nie nazwiesz ustawieniem Bennacera czy Kessiego na 10 alternatywą? Czy wybór między Messiasem a Alexisem to dobry wybór? Wątpię.
@ Miszcz
Zasłużenie jak rok temu? Drżeć do ostatniej kolejki? Tym razem możemy nie mieć tyle szczęścia. Bo sorry, ale w piłce nie decydują tylko umiejętności ale i szczęście. A 2 punkty nad 5 miejscem to jeden przegrany mecz więcej. Jeden. Albo dwa remisy. Zostało 15 spotkań, mamy taki sam bilans jak poprzednio - 15-4-4. Na koniec mieliśmy 24-7-7. Trzy remisy i trzy przegrane więcej. Juve wtedy miało punkt straty, Atalanta 6 i Napoli 9, Teraz mają mniej: 7 punktów Juve, 6 Atalanta i 0 Napoli. Juve się wzmocniło, Napoli odzyskało Osimhena, Atalanta jak Atalanta - rozkręca się na drugą część sezonu. Obyśmy takim ostrożnym podejściem do transferów nie prze...li sobie sezonu. I nikt nie mówi tu o wydaniu 200 mln w okienko. Ale Faivre to max 20 mln. Lo Celso pewnie mniej, licząc suche wypożyczenie. Nawet głupi transfer Zakarii to ok 17 mln (5 dla klubu, 7 dla agenta, 5 dla zawodnika - przy czym nie mówię, że akurat jego nam tu trzeba).
Wszyscy widzą dziury i każdy wie, że nie ma środków. Ale czasem trzeba położyć parę euro na stół, żeby wyciągnąć ich więcej.
Ale wiesz że jufe nam kulu nie zaproponowało bo oni chcieli nas wzmocnić bo nam prawa szwankuje tylko dlatego że jest im on zbędny a hajsu potrzebują bo kupują bez opamiętania i zaraz się okaże że nie będą mieli za co wypożyczonych zawodników wykupić.
Wymieniasz zawodników i kwoty ale skąd wiesz że taki locenso chciałby grać w Milanie i że byłby wartością dodaną. Zmiana ligi zmiana stylu gry. Jakby go kupili i by nie wypalił to byś pierdolił że wywalone $ w błoto trzeba było na lato trzymać zamiast wydawać na tartak
Lo Celso to wypożyczenie - suche, czyli niewielka opłata bez wykupu.
A jaką masz pewność, że latem ktokolwiek zostanie kupiony? Jak, odpukać w niemalowane, nie zakwalifikujemy się do LM i odejdzie Romagnoli i Kessie to nawet na uzupełnienia składu za nich może nie starczyć.
I nie, nie mówię, że nam potrzeba konkretnie Lo Celso czy Faivre, ale to są akurat pierwsze z brzegu nazwiska, które z nami łączono, które nie kosztują 30+ milionów i które mogłyby dać jakąś alternatywę w grze z przodu.
A co do Kulu - równie dobrze mogli zaproponować nam Ramseya czy Rabiota. Ale wiedzieli gdzie nam brakuje zawodnika i kogo moglibyśmy ewentualnie kupić.
o Juve kupuje piłkarza walczącego o utrzymanie w Bundeslidze, jakby to Milan był to byłoby śmiechy-chichy etc :)
tak jak z Kaio Jorge był lament
A tak serio Zakaria to raczej powinien być wartością dodatnią w Juve, ale raczej od nowego sezonu bo Allegri to Allegri i zacznie "mozolnie" wprowadzanie piłkarza do składu albo zabijać potencjał ofensywny Vlahovicia ;]
Juve ma raczej skłąd na 4-3-1-2 obecnie, chyba, ze będzie Max cudował dalej z Mckenniem na lewej stronie :)
Zobacz za jakie pieniądze przyszedł. Low risk, high reward.
0
MrAncelottiostatnio aktywny: 3 dni temu, 2025-04-27
30 stycznia 2022, 18:32
Już się tak nie zachwycajcie tym Juve. Pamiętam jak brali bez odstępnego Rabiota i Ramseya to wszyscy im zazdroscili a rozwalili sobie linie pomocy. Do tego wymiana Pjanicia +20 mln za Arthura też miała być genialna a co wyszło z tego już wiemy.
7
Pinokioostatnio aktywny: Więcej niż 3 miesięcy temu, 2025-01-06
30 stycznia 2022, 18:37
Dokładnie tak. Nasze transfery są milion razy lepsze. Messias, Bakayako i Balo Toure są o kilka półek wyżej niż jakieś ogórki typu Vlahović lub Zakaria.
Tutaj ja akurat pisałem, że obaj to zawodnicy, którzy przyszli tylko po kasę. Juve brało bo po teoretycznie za darmo (ale kasa na prowizje i kontrakty to ich koszmar do tego z Rabiotem wiadomo Mamusia) ta wymiana miała na celu pozbycie się Pianicia i przekręt na kreatywnej księgowości. Teraz Juve ma niby problemy przez tą księgowość(wiadomo, że i tak nic z tego nie będzie). Ja się śmiałem jak ktoś pisał, że będą to wzmocnienia.
6/7 mln za Zakarię to jak kradzież. Szkoda, że my się nim nie zainteresowaliśmy jako zastępstwo Kessiego, bo ma podobną charakterystykę, sporo byśmy oszczędzili. Kessiego było wypchnąć i jego ściąnąć. Juve potrafi opchnąć nawet taką miernotę jak Bentancura a my nie umiemy sprzedać praktycznie nikogo. W ostatnich 6 sezonach jedyne sprzedaże powyżej 20mln to był Piątek i Paqueta, z czego obydwaj zostali sprzedani po kwocie sporo mniejszej niż kwota zakupu.
3
Szulaj22ostatnio aktywny: More than a week ago, 2025-04-22
30 stycznia 2022, 18:04
3,5mln plus drugie tyle w bonusach.
0
Boateng93ostatnio aktywny: Trzy tygodnie temu, 2025-04-09
30 stycznia 2022, 18:08
Ponoć 20 mln euro prowizji dla agenta, Maldini by w życiu nie zapłacił.
Moze dlugow nie mamy ale emocji tez nie.Mozna sobie liczyc ile kto ma czego i co bedzie jak bedzie ale prawda jest taka ze mamy totalnie niesportowych wlascieli pozbawionych ambicji sportowych i czucia pilki noznej Emocje i ambicje to maja tylko u nas kibice.Miesiac siedzenia tutaj jak kretyn i jeszcze czlowiek sie ludzi ze moze last minute cos bedzie,@#$% bedzie
Dla Ciebie są pozbawieni ambicji, a dla mnie są jak Kazimierz Wielki, bo tak samo jak on, zastali Milan drewniany, a zostawią murowany. To wytrawni businessmani i ogólnie najlepsze co spotkało AC Milan od 2007r.
Uczciwa ocena powinna wynikać z całokształtu działań zarządu i ich efektów, a nie kompulsywnych zachowań i doraźnych decyzji. Trzeba chcieć zobaczyć cały obrazek a nie zżymać się przez to, że zdesperowany Juventus, z nożem na gardle, którego gra do miesięcy przypominała trędowatego w końcowej fazie rozkładu, w końcu musiał jakoś zareagować w tak dramatycznej dla kluby chwili, nie jest jednak powiedziane że te transfery z marszu dadzą im miejsce w top4, choć oczywiście bardzo mocno zwiększają ich szanse.
A co do naszych właścicieli, to skoro podjęli się tak karkołomnego zadania jak przywrócenie ACM do europejskiej czołówki to muszą przynajmniej lubić piłkę nożną (sa kibicami) oraz Milan, bo inwestowanie w Milan i Serie A to nie jest ani łatwy ani szybki sposób na zarobek i ktoś kto nie miał by z tego żadnej satysfakcji (czyli sam nie był by kibicem) znalazł by sobie biznes łatwiejszy, bezpieczniejszy i gwarantujący szybszą stopę zwrotu zainwestowanych setek milionów dolarów. A co do czucia i nieczucia piłki nożnej, zobaczymy na koniec sezonu które miejsce zajmiemy, jeśli będzie top4 to znaczy że zarząd jednak czuje piłkę lepiej niż Ty.
Murowany czy zwycieski bo to wlasnie ta roznica miedzy biznesem a sportem?:)ale spokojnie jak bede 108 raz na San Siro na najblizszych derbach to porusze to z innymi kibicami a nie czekaj...jak 30 lat juz tam jezdze nikt o takich bzdurach na meczu,przed ani po nie rozmawia bo jedyne co sie liczy to wygrana. Ty mi tutaj z Juventusem nie wyjezdzaj bo co to za argument ze mieli jeden slabszy sezon?jeden slabszy sezon skonczyli na miejscu ktory dla Milanu byl sukcesem a teraz nie ze slabosci tylko wlasnie z ambicji sportowych ktorych my nie mamy zrobili transfery.Masz racje pogadamy na koniec sezonu jak bedziemy za nimi,za tym zdesperownym,tredowatym Juventusem ktory 9 razy pod rzad zdobywal mistrza:)
Co to w ogóle za bzdury, że kibice nie dyskutują o sytuacji finansowej w klubie. Chcesz mi powiedzieć, że ludzie przychodzący na mecz to barany, które beczą tylko o tym kto strzelił bramkę i jak głośno było na stadionie?
Boateng93ostatnio aktywny: Trzy tygodnie temu, 2025-04-09
30 stycznia 2022, 17:33
Juventus Kulusevskiego i Bentrancura sprzedaje za 65 mln euro, a my za Hakana, Dolara, Kessiego i Romka dostaniemy 0 euro. To są te detale, które powodują, że oni mogą kupić Vlahovica, a my cały sezon z jednym Diazem na 10tce gramy.
Z Kulusevskim to jest taka sytuacja, że Tottenham musi wejść do top4, co na ta chwilę jest praktycznie niemożliwe. Jeśli formuła tego wypożyczenia jest tak prosta, to Juve zyskuje raczej 5 mln i w zasadzie tyle, bo i nie jestem przekonany, że Dejan odpali w Anglii na tyle, by regularnie na niego stawiali. Wypchnięcie Bentancura za taką kasę to dobry deal, z tym, że oni muszą się ta kasą (20procent?) podzielić z poprzednim klubem Urugwajczyka. I raptem te 65 mln stapia się to góra 30 mln . Ale faktem jest, że my tak nie umiemy
^dlaczego top4 dla Spurs niemożliwe? Mają 2 spotkania mniej od MU i 2 pkt mniej. Kalendarz też mają nienajgorszy, bo do końca sezonu z mocniejszych ekip zagrają już tylko właśnie z MU, Liverpoolem i City.
Ponoć Romain Faivre dogadany z OL. Było słynne "Here we go"... Ahhh, wg mnie to on za 3 lata pójdzie gdzieś do Anglii za co najmniej 2x tyle co wydał Lyon. I wtedy będzie jeszcze bardziej żal...
chciałbym się zapytać bo dużo osób mówi że potrzebne śpo a po sezonie przychodzi do nas Yacine Adli i chyba on będzie grać na 10 ,ost się zainteresowałem nim dopiero i okazuje się że to nie jakiś byle młody grajek tylko facet który ma papiery na ogromną karierę , na wideo i kompilacjach które mają setki tys wyświetleń i komentarze zachwytu .Mam pytanie o jakiej skali talentu mówimy ? bo dużo jego zagrań czy dryblingu to powoduje że szczenkę zbierałem z podłogi czy może to być talent ala Tonali za tak śmieszne pieniadzę? bo my kupujemy młodych zazwyczaj ale trochę wydajemy a nie raz piłka pokazała że można kupić piłkarza za 10 mil aby po 2 latach był warty 70mil
Dla mnie Adli ma mega potencjał i wiąże z jego przyjściem spore nadzieję. Może grać zarówno w środku jak i na 10 podobnie jak Sanches, więc najchętniej widziałbym obu.
Słabiutkie mercato, nie spodziewałem się niczego innego, ale trochę się łudziłem, że Maldini wyjmie z kapelusza jakiś prezent który pozwoli mieć nadzieję, że chociaż jedna pozycja wymagająca wzmocnienia na już, zostanie wzmocniona. Niestety, kolejne okienko przespane, a w następnym dojdą tylko kolejne problemy bo na zasadzie wolnego transferu pożegna nas Romagnoli i Kessie. Renato Sanches mnie kompletnie nie przekonuje, może jako rezerwowy się sprawdzi, ciężko mi powiedzieć, obserwowałem gościa w Bayernie to wyglądał bardzo słabo. Bardzo nieregularny, zawodnik grający w kratkę i w tym mocno mi przypomina Diaza.
ŚPO do wzmocnienia na już tak naprawdę, podstawowa pozycja w taktyce Piolego, gra na niej chimeryczny Hiszpan i Daniel Maldini którego jest po prostu tragiczny, nie ma sensu się oszukiwać, Daniel po prostu to na ten moment jest nie ten poziom. Nie z taką dwójką ciężko nawiązać walkę o najwyższe cele.
Podobnie na PS, tutaj Alexis jak dla mnie też jest już do sprzedania, Belg robi postępy, ale kompletnie to nie idzie w liczby, tylko w jakieś bezsensowne dryblingi 30-40 metrów od bramki, gdzie często traci piłki. To samo w polu karnym rywala, zamiast uderzenia, kiwanie się często z 3-4 zawodnikami. Wygryza go ze składu Messias, który potrafi zagrać solidnie lub słabo, no ale w przeciwieństwie do Belga, coś tam strzela, więc na rezerwowego/zapchaj dziurę w stylu Krunicia, pasuje bardziej. Ani jeden ani drugi tak naprawdę jednak nie powinien grać w pierwszym składzie Milanu.
Scudetto to raczej na ten moment mrzonka, trzeba trzymać kciuki za walkę o Ligę Mistrzów żeby ta się z rąk nie wyślizgnęła.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 16:56
11
Miaaczostatnio aktywny: Więcej niż 7 miesięcy temu, 2024-09-09
30 stycznia 2022, 17:06
Gdyby była porządna 10, porządne prawe skrzydło i kontuzje z covidem nas omijały, byśmy do końca może o mistrza walczyli No ale jest jak jest, i tak Pioli dobra robotę robi patrząc czasami jaka kadra mecze wygrywal
Sanches w Bayernie poległ bezapelacyjnie. Jako 18-latek wszedł do jednej z najlepszych ekip w Europie i po prostu nie dał rady. W Anglii beznadziejny podobnie jak całe Swansea. Jednak obecnie to naprawdę ciekawy zawodnik, pokazujący swój poziom nie tylko w Ligue 1, ale też w LE i LM.
Moim zdaniem największym problemem są jego częste urazy, co jak wiadomo u nas może się jeszcze z potęgować. Nie ma co porównywać go z czasów Bayernu, bo to jakby porównywać Kjaera z Atalanty czy skreślać Tonaliego, bo poprzedni sezon miał słaby. Niektórzy piłkarze zwłaszcza młodzi potrzebują czasu, zaufania lub po prostu trafić do miejsca gdzie ich talent może eksplodować.
Jak graliśmy z Lille to zagrał świetne zawody i nasz środek kompletnie sobie z nim nie radził: https://www.youtube.com/watch?v=KWXpt2qO98A
Jaca23 - Jeszcze nie skreślam Sanchesa bo to nawet nie jest nasz zawodnik, może się okazać, że zagra doskonałe pół rudny i zgarnie go jakiś klub z Anglii czy Niemiec.
Ale też jestem daleki od podejmowania decyzji na podstawie, "Zobacz jak zagrał z nami 2 lata temu". Fajnie, tylko, że jeden mecz nic nie znaczy. Diaz też ma takie spotkania gdzie jest rewelacyjny, a ma takie spotkania, że wygląda jakby kompletnie nie wiedział w jaki sport gra. Wspomniałem o tym w swoim komentarzu.
Dodatkowo, nie wiadomo czy Sanches przyjdzie tylko za Kessiego, czy przypadkiem nie za Iworyjczyka i Bakayoko który nie zostanie wykupiony.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 17:42
0
Maximilanistaostatnio aktywny: Więcej niż 11 miesięcy temu, 2024-05-25
30 stycznia 2022, 17:47
Mam podobne przemyślenia i odczucia, z tym jednym wyjątkiem, że do kandydatury Sanchesa podchodzę z większym (ostrożnym, ale jednak) optymizmem. Jest w tym chłopaku coś, co mi się podoba. Lubię pomocników o tym profilu: dynamicznych, silnych fizycznie, wydolnych, a jednocześnie dobrze wyszkolonych technicznie (wiem, że nie jest to Ronaldinho ;-), ale równie daleko mu do Muntariego pod tym względem). Jakoś mi Portugalczyk pasuje do filozofii Piolego.
Zgadzam się z kolegą poniżej (Miaacz): Ojciec Stefan robi nam wyniki ponad stan. Z tym, co ma, przetrzebioną kontuzjami sklejką młodych - zdolnych, starych - nadambitnych i średnich - poprzepłacanych, Pioli naprawdę kręci nam niesamowite efekty.
Jeśli w tym sezonie nie uda nam się skończyć w pierwszej czwórce (a liczę się z tą ewentualnością bardzo poważnie), to nasz trener będzie ostatnim, którego obwinię...
Gol - jeden błąd logiczny - oceniasz Sanchesa na bazie słabej przygody x lat temu w Bayernie po dobrym euro a ujmujesz argumentowi o świetnej postawie w obecnym zespole w rozgrywkach chociażby ligi mistrzów oraz przyczynił się do zdobycia mistrzostwa francji - mecz z Milanem w którym zdominował naszą pomoc jest tylko przykładem
Ja trochę tak jak nasz trener, nie za bardzo lubię snuć domysły na temat zawodników których w Milanie nie ma i nie wiadomo czy kiedykolwiek będą. Jeżeli już, to lubię rozmawiać o zawodnikach którzy mają szansę do tego klubu trafić, a obecnie Renato wcale jakoś specjalnie blisko tego nie jest.
Oglądałem jego grę nie tylko w Bayernie, ale także Swansea i Rep. Portugali, w Lille, widziałem go raptem w kilku spotkaniach, gdzie faktycznie wyglądał lepiej niż w Anglii czy Niemczech. Natomiast no nadal nie czuje się bardzo przekonany faktem, że dobrze mu idzie od 2 lat we Francji, a od lepszych lig póki co się odbija.
Jednak przede wszystkim, patrzę pod względem faktu, że ponownie jest to dla kadry strata na jakości. Kessie który jednak w Milanie od kilku lat gra na dobrym, dość równym poziomie, kontra zawodnik, którego może równie dobrze grać ponownie jak w Niemczech czy Anglii, trzeba poświęcić czas na odpowiednią aklimatyzację w drużynie, uczyć taktyki etc. Ponownie to jednak wykładanie milionów, na pozycję która nie jest ani ŚPO ani PS i ponownie obawiam się, że możemy załatać dziurę w środku pola i zostać znowu na sezon 22/23 bez wzmocnień na w/w pozycjach.
Dawać Kake namówić to grzeczny chłopak to na pewno jest w jakimś treningu 39 lat młodszy od Zlatana a i o Diaza to i do 50 będzie lepszy.
4
Maximilanistaostatnio aktywny: Więcej niż 11 miesięcy temu, 2024-05-25
30 stycznia 2022, 16:20
Czyli w tym okienku dziecko z Belgradu, w przyszłym Botman, Renato i Isak (w tego ostatniego to akurat nie wierzę jako i w Pana Jezusa) , i kolejny rok jedziemy bez prawoskrzydłowego oraz trequartisty. ;-)
A za rok o tej porze wszyscy znów albo będziemy się łudzić, że coś się w tym temacie cudownie i niespodziewanie fajnego zadzieje, albo pseudo racjonalnie tłumaczyć, że przeca my nic nie możemy i pokutujemy za to, że żyjemy.
;-) ;-) ;-)
22
Semper Fideliostatnio aktywny: 2 dni temu, 2025-04-28
30 stycznia 2022, 15:51
Czyżby już było jasne kto jest panem X? Gruchnęła wiadomość na tt że legendarny Muntari wraca do pilki
Cigarini jest w drodze. Zarząd zgodził się na warunki transferu, zawodnik sam opłaci sobie transfer i będzie grał za darmo. Takie transfer wpisuje w projekt zarządu.
Milan też mógłby takowej dostać, gdyby Maldini przejął wyłącznie pozytywne cechy od Kondora. Niestety slogan '' Klub jako jedna, wielka rodzina.'' za bardzo wszedł mu w krew.
Napoli czy może ich fantastyczny właściciel, który wsadził Milika do zamrażalki? Oni jednym spotkaniem nie zawalili sezonu, bo ich pogoń w tamtym momencie i tak była ponad stan. Zadecydował 2 miesięczny okres bez normalnych napastników.
3
Calcio_Polskaostatnio aktywny: Więcej niż trzy tygodnie temu, 2025-04-08
Gem, set i mecz. Nadal drugi raz w karierze mistrzem AO. 21 wygranych w turniejach wielkoszlemowych, szacun! Gość jest niesamowity, a do tego mega skromny, tytan pracy.
Może zabrzmi to jak januszowe "ajj dawniej to było", ale odnoszę wrażenie, że ci "starzy"(nie aż tacy starzy) mistrzowie czy to w tenisie, piłce oraz kilku innych dyscyplinach, w okresie swojego prime zjedliby tych nowych idoli bez mrugnięcia okiem.
boro215 - a ja uważam inaczej i cenie u Dimy to że wprost był w stanie się odnieść do bydła na trybunach tak samo jak do ignorowania ojca Tsitsipasa ostatnio zamiast siedzieć cichutko i potulnie jak gdyby nigdy nic
Publiczność trochę za bardzo się do niego uprzedziła, niechęć do Miedwiediewa stała się wręcz modna i można zauważyć to na wielu turniejach. Lekko mnie to już zaczyna irytować.
Chłop jest czasem nieprzyjemny, krnąbrny, ale jak już wygrywa to należałoby oddać mu szacunek, bo tak jak dzisiaj zapewnia ogromne emocje.
Dla porównania Nole też ma swoje wyskoki na korcie, potrafi walnąć focha lub rzucać rakietą, ale do niego publika nie ma zastrzeżeń. Trochę go "wybuczą" zaraz po zdarzeniu, ale w następnym turnieju nikt już o tym nie pamięta, a Rosjanin co rusz spotyka się z ogromną niechęcią.
@ Nadal to kozak i legenda fajnie że to on wygrał, ale są dwie strony medalu.Do końca niczego nie można uznać za pewnik, swego czasu mówiło się o tym, że się wspomaga farmakologicznie. Od lat przewijają się spekulacje na temat stosowania dopingu przez Rafaela Nadala. Sugerowała to nawet francuska minister sportu. Hiszpański tenisista był w notesie słynnego doktora Fuentesa, który miał odpowiadać za cały proceder dopingowy, ale nikt mu nie udowodnił, że brał niedozwolone środki. Tak czy siak ,styl gry Nadala był, fantastyczny do oglądania dla kibiców i dewastująco - rabunkowy dla jego organizmu, biegał do każdej piłki, walczył jak rozjuszony byk o każdy punkt, zbyt eksploatował swój organizm, wydolnościowo top ale kolana do wymiany. Co do Miedwiediewa to całkowicie się nie zgadzam, bo w pełni zasługuje na takie traktowanie, ludzie juz się na nim poznali i wiedzą, że to pozer który długo i mozolnie próbował przemycić swój nieprawdziwy wizerunek, otwartego na świat, nowoczesnego, tolerancyjnego, otwartego i posiadającego klasę Rosjanina, nic z tego bo chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa nigdy, więc mimo starań stworzenia sobie nieskazitelnego wizerunku, słoma z butów mu wyszła czy to w US Open czy Cincinnati czy na Wimbledonie. Danił to burak i dostaje to na co zapracował.
3
Boateng93ostatnio aktywny: Trzy tygodnie temu, 2025-04-09
30 stycznia 2022, 15:11
Godzina 15, zero informacji także pana X można włączyć między bajki. Do końca sezonu z jednym kopiącym się po czole od kilku miesięcy Diazem na 10tce. Super.
Podobno dzwonili do Mandzukica z zapytaniem czy by nie chcial wrocic...oferują mu 3 mln....Mandzu chce 3,5 . Negocjacje trwaja jutro sie wszystko wyjasni
Odchodzą, a nie odchodzą. Saga z Castillejo trwa jak historia Lewego i jego odejścia z Bayernu. Przychodzi mi na myśl pewien serial amerykański z "modą" w tytule :D
Nie przyjdzie ani Renato ani Botman. Raczej liczcie na trensfery typu zawodnika drugiej ligi niemieckiej. Eliot nie będzie wydawać kasy tak jak to robi Inter czy juve. A z limitem płacowym który mamy to tym bardziej nie będą przychodzić a wręcz będą odchodzić.
A jak ten wspaniały Inter czy Juventus wyciągną jakiś talent z niższej ligi/słabszego klubu to hurr durr Elliot i Maldini nie kupują młodych piłkarzy jak inni tylko dziadują z Zlatanem i Żiru.
Nie przyjdzie ani Renato ani Botman. Raczej liczcie na trensfery typu zawodnika drugiej ligi niemieckiej. Eliot nie będzie wydawać kasy tak jak to robi Inter czy juve. A z limitem płacowym który mamy to tym bardziej nie będą przychodzić a wręcz będą odchodzić.
0
Semper Fideliostatnio aktywny: 2 dni temu, 2025-04-28
30 stycznia 2022, 14:38
Ta cisza może wróżyć faktycznie jakiś transfer w stylu Paolo ale czy to bedzie coś "fajnego" czy transfer w typie Mesjasza to sie okaże, chyba że to tylko ściema.
Obserwuje transfery Bordo, kolejny nowy zawodnik i to pomocnik, a może to jednak o skrócenie wypożyczenia Adliego chodzi.
0
Pinokioostatnio aktywny: Więcej niż 3 miesięcy temu, 2025-01-06
30 stycznia 2022, 14:43
W stylu Paolo? Przypomnisz mi jakiś jego transfer zrobiony na ostatnią chwilę?
2
Pinokioostatnio aktywny: Więcej niż 3 miesięcy temu, 2025-01-06
30 stycznia 2022, 14:43
W stylu Paolo? Przypomnisz mi jakiś jego transfer zrobiony na ostatnią chwilę?
0
TR3V0Rostatnio aktywny: Więcej niż dwa tygodnie temu, 2025-04-09
Bordeaux broni się przed spadkiem nie oddadzą nam Adliego zimą. On praktycznie w pojedynkę ciągnie tam wózek w ofensywie, bez niego bankowo spadną.
0
Semper Fideliostatnio aktywny: 2 dni temu, 2025-04-28
30 stycznia 2022, 14:47
jaca Oglądasz Bordo czy mówisz z innego pkt widzenia ? Adli daje asysty ale z gry nie można powiedzieć że ciągnie drużyne. Ciągnie to Hwang, Elis, Oudin
Semper Fideli Nie oglądam Bordeaux, ale interesuje się trochę Ligue 1 i sporo czytam. Adli zbiera naprawdę dobre opinie grając na 10tce. Dodatkowo w ostatnim meczu nosił opaskę kapitana, to spore wyróżnienia dla kogoś kto na pewno za pół roku opuści klub.
Lo Celso byłby bardzo dobrym wyborem, nawet na suche pół roku - być może też negocjują cenę ewentualnego wykupu. Taki gracz zrobiłby dużą różnicę i brałby na siebie 2-3 graczy, co znacznie dodatkowo zwiększy możliwości ofensywne Leao i przede wszystkim podniesie poziom drużyny - szczególnie w walce o top 4.
Z innej beczki Krystian Bielik w końcu na ławce. Mam nadzieję że złapie formę przed Rosja. On lub Góralski bo Krychowiak to szkoda gadać. A tak pół żartem pół serio poproszę na prawe skrzydło Raphinhe z Leeds United. Tata Włoch :)))
A ja na Rosję widzę Modera i Żurkowskiego na środku. Raphinia raczej zostanie w Anglii. Można by było wypożyczyć Bergwijna i spróbować odświeżyć żeby grał jak w Holandii. Szkoda Faivra
@slavio, tam dwa czynniki się na to składają, Nadal to weteran, stary mistrz, który raczej był skazywany na pewną porażkę, a wiadomo, że kibice bardziej są za underdogiem. No i druga sprawa, że Danił strasznie zraził do siebie publikę, dzisiaj i tak jest nieźle, bo go jeszcze nie wygwizdali :)
Tomori przybył rok temu, po raz "pierwszy" i nie było sytuacji jak z Tonallim, że wrócił do swojego klubu, więc powinien być raz rejestrowany ;) Chyba, że latem potraktowano to jako osobny transfer ;]
Lazetić teraz przybył i zablokował miejsce w tym sezonie na transfer piłkarza non-eu a w pirmaverze też nie było transferu non-eu bo przyblokowana ostatnio tego Kolumbijczyka bodajże przez przepisy non-eu właśnie ;)
0
Semper Fideliostatnio aktywny: 2 dni temu, 2025-04-28
30 stycznia 2022, 14:29
vol Kumam, no to faktycznie sa 2 opcje, bardzo mozliwe ze Fika traktuja jako nowy transfer bo w sumie tak jest, chyba ze co trzeba by posprawdzać nie zmieniło sie cos w serie a o 1 transferze spoza UE?
Partici ratuje Juventus, jak ja tego klubu nie lubie, zawsze im sie upiecze. Dużo większy szacunek mam do Interu niż do tych łajz, kuzyni chociaż nigdy nie płaczą.
Pioli po sezonie musi pomyśleć o ustawieniu 352. Nie musimy wówczas wywalać mega hajs na 10 albo szukać w nieskończoność. I na ten moment uważam że mamy graczy skrojonych pod taki system. Środkowi obrońcy: Tomrori, Kjear, Romek (jak nie odejdzie), a jak tak to może Botman, Kalulu plus kogoś dokupić. Wahadła Theo I Ballo albo ktoś w jego miejsce. Prawa: Florenzi, Calabria, Snikers. Środek Sandro, Benek, Kessiego już nie liczę ale np, Renato i na zmiany Pobega, Krunic I Baka. I dwóch napastników. Gra jednym przy braku 10 i słabszej formy któregoś ze skrzydeł nie bardzo nam wychodzi. A tak przy Ibrze czy Giroud taki Rebic czy Leao mieli by sporo miejsca. Nawet taki Meesias.
0
TR3V0Rostatnio aktywny: Więcej niż dwa tygodnie temu, 2025-04-09
30 stycznia 2022, 13:47
na papierze wygląda to fajnie, ale w praktyce prawdopodobnie nigdy nie zagramy czymś takim od początku :P
1
paweł_piotrostatnio aktywny: 3 lat temu, 2022-03-28
30 stycznia 2022, 13:51
nic nie będzie myślał o zmianie ustawienia tym bardziej na 3 z tyłu
I co zrobisz z Leao? on nie jest wahadłowym na napastniku też mu niezbyt szło. To jest klasyczny skrzydłowy co potrzebuje dużo miejsca i braku zadań z def. Rebić dla mnie też lepiej wyglądał na skrzydle niż na ataku więc. A obrona w 3 to już w ogóle mit tylko. Nie jest tak łatwo z obrońców grających w 4 zrobić 3. To nie fifa/fm
Zacaria za 3,5 mln plus 3,5 mln w bonusach w Juve, trzeba było go brać za Kessiego. Śmieszne pieniądze, chyba mi nie powiedzieć, że nie było nas na niego stać.
2
Marcin1995ostatnio aktywny: Więcej niż miesiąc temu
30 stycznia 2022, 13:39
Tu jest pewnie kwestia prowizji dla agenta, Roma się wycofała właśnie z tego powodu
Inter sprowadził Gosensa, ale to bardziej transfer na następny sezon, biorąc pod uwagę to, że Niemiec obecnie leczy kontuzję i ma wrócić dopiero w marcu.
Pisałem na koniec sezonu, że wielu kibiców nie zasługuje na sukces tego projektu.
A mercato dla mnie było zajebiste. Dość mam tego cyrku transferowego, media grają na emocjach kibiców i wielu trzepocze tak jak wiatr zawieje.
Tak więc - tu nie było co myśleć o scudetto, a teraz na dodatek należy liczyć, że jakimś cudem Milan załapie się do LM. Bo naszymi rywalami była Atalanta (my 6 punktów nad) i Napoli (równo), a teraz wraca Juve (my 7 punktów nad). 4 drużyny na 3 miejsca. Z czego największe dziury (poza Allegrim i pomocą Juve) mamy my - brak dobrej 10, brak prawego skrzydła, napastnicy, którzy nie pasują do taktyki (jakby Ibra był z 10 lat młodszy xD). Napoli nie ma ławki, Atalanta ma depresyjnego Ilicica i sprzedanego, połamanego Gosensa. Obyśmy jakimś cudem wepchnęli się do tej czwórki, co nam na uzupełnienie wyrw (obrońca i środkowy pomocnik) chociaż starczy. Nadzieja, że Atalanta nie dojedzie, Napoli spieprzy jak w zeszłym roku albo Allegri będzie próbował pseudotaktyki i się przejedzie.
Dla mnie to żenada, te płacze, lamenty i wyzwiska.
Pokazuje to, że kibicom trzeba igrzysk, Silvy za 38 mln i ogólnie rujnowanie klubu ściąganiem przepłaconych i niepasujących graczy za 200 mln. Wtedy jest ok. To ze dzisiaj klub musi ciągle to cierpieć to mało komu przychodzi do głowy.
"Powiedz mi kto tutaj przyjdzie?"
Przyjdzie kto przyjdzie. Kto trzeba wtedy kiedy będzie trzeba. Skończ płakać.
Czyli rozumiem że przez to ostatnie zdanie oni Milan wyprzedzą w tabeli. I jeszcze twierdzisz że cudem się możemy utrzymać w top4.
Określę twój komentarz jednym słowem: Żałosny.
Nie - wskazałem problemy każdego zespołu. Jak nie zauważyłeś, to u nas leży środek i prawa strona ataku, praktycznie całość ciągnie ostatnio Leao i ustawianie się Ibry - bo już nie samo uczestnictwo w akcjach i pressing. Bez Leao wszystko leżało i kwiczało, jeszcze gorzej niż obecnie.
Póki co uważam, że brak ławki (przy czym my też mamy ten problem) i problemy Ilicica i odejście Gosensa są mniejszymi problemami niż brak 10 (bo trzeba nazywać rzeczy po imieniu, obecnie Diaz nie dojeżdża na mecz), brak prawoskrzydłowego (no bo Messias i Alexis to w sumie jeden skrzydłowy - pół do przodu i pół do tyłu) i brak napastnika pasującego do taktyki (Ibra już prawie nie biega, część tego nadrabia ustawieniem, wysokością, wyskokiem, no ale cóż, to nie to; natomiast Giroud - co tu dużo mówić, jest niezłym napastnikiem, ale nie na to co gramy. Choć trzeba mu przyznać, że przy stałych fragmentach i dośrodkowaniach daje więcej niż Ibra).
Żałosne to jest uważanie, że jesteśmy na tyle silni, by utrzymać się w 4 gdy nawet bezpośredni przeciwnicy proponują Ci zawodników na wybrakowane pozycje. My nie mamy alternatyw - bo chyba nie nazwiesz ustawieniem Bennacera czy Kessiego na 10 alternatywą? Czy wybór między Messiasem a Alexisem to dobry wybór? Wątpię.
@ Miszcz
Zasłużenie jak rok temu? Drżeć do ostatniej kolejki? Tym razem możemy nie mieć tyle szczęścia. Bo sorry, ale w piłce nie decydują tylko umiejętności ale i szczęście. A 2 punkty nad 5 miejscem to jeden przegrany mecz więcej. Jeden. Albo dwa remisy. Zostało 15 spotkań, mamy taki sam bilans jak poprzednio - 15-4-4. Na koniec mieliśmy 24-7-7. Trzy remisy i trzy przegrane więcej. Juve wtedy miało punkt straty, Atalanta 6 i Napoli 9, Teraz mają mniej: 7 punktów Juve, 6 Atalanta i 0 Napoli. Juve się wzmocniło, Napoli odzyskało Osimhena, Atalanta jak Atalanta - rozkręca się na drugą część sezonu. Obyśmy takim ostrożnym podejściem do transferów nie prze...li sobie sezonu. I nikt nie mówi tu o wydaniu 200 mln w okienko. Ale Faivre to max 20 mln. Lo Celso pewnie mniej, licząc suche wypożyczenie. Nawet głupi transfer Zakarii to ok 17 mln (5 dla klubu, 7 dla agenta, 5 dla zawodnika - przy czym nie mówię, że akurat jego nam tu trzeba).
Wszyscy widzą dziury i każdy wie, że nie ma środków. Ale czasem trzeba położyć parę euro na stół, żeby wyciągnąć ich więcej.
Wymieniasz zawodników i kwoty ale skąd wiesz że taki locenso chciałby grać w Milanie i że byłby wartością dodaną. Zmiana ligi zmiana stylu gry. Jakby go kupili i by nie wypalił to byś pierdolił że wywalone $ w błoto trzeba było na lato trzymać zamiast wydawać na tartak
A jaką masz pewność, że latem ktokolwiek zostanie kupiony? Jak, odpukać w niemalowane, nie zakwalifikujemy się do LM i odejdzie Romagnoli i Kessie to nawet na uzupełnienia składu za nich może nie starczyć.
I nie, nie mówię, że nam potrzeba konkretnie Lo Celso czy Faivre, ale to są akurat pierwsze z brzegu nazwiska, które z nami łączono, które nie kosztują 30+ milionów i które mogłyby dać jakąś alternatywę w grze z przodu.
A co do Kulu - równie dobrze mogli zaproponować nam Ramseya czy Rabiota. Ale wiedzieli gdzie nam brakuje zawodnika i kogo moglibyśmy ewentualnie kupić.
Jest nią to zdjęcie: https://pbs.twimg.com/media/Ez4pUttWQAAYxiN.jpg
tak jak z Kaio Jorge był lament
A tak serio Zakaria to raczej powinien być wartością dodatnią w Juve, ale raczej od nowego sezonu bo Allegri to Allegri i zacznie "mozolnie" wprowadzanie piłkarza do składu albo zabijać potencjał ofensywny Vlahovicia ;]
Juve ma raczej skłąd na 4-3-1-2 obecnie, chyba, ze będzie Max cudował dalej z Mckenniem na lewej stronie :)
https://www.youtube.com/watch?v=W53X3dHqeVA
Do tego wymiana Pjanicia +20 mln za Arthura też miała być genialna a co wyszło z tego już wiemy.
Ja się śmiałem jak ktoś pisał, że będą to wzmocnienia.
no i niby co z tego? Sugerujesz, że Paratici działa celowo na niekorzyść Spurs?
Aston Villa zrezygnowała z Bentancoura bo chcieli za dużo ;]
Uczciwa ocena powinna wynikać z całokształtu działań zarządu i ich efektów, a nie kompulsywnych zachowań i doraźnych decyzji. Trzeba chcieć zobaczyć cały obrazek a nie zżymać się przez to, że zdesperowany Juventus, z nożem na gardle, którego gra do miesięcy przypominała trędowatego w końcowej fazie rozkładu, w końcu musiał jakoś zareagować w tak dramatycznej dla kluby chwili, nie jest jednak powiedziane że te transfery z marszu dadzą im miejsce w top4, choć oczywiście bardzo mocno zwiększają ich szanse.
A co do naszych właścicieli, to skoro podjęli się tak karkołomnego zadania jak przywrócenie ACM do europejskiej czołówki to muszą przynajmniej lubić piłkę nożną (sa kibicami) oraz Milan, bo inwestowanie w Milan i Serie A to nie jest ani łatwy ani szybki sposób na zarobek i ktoś kto nie miał by z tego żadnej satysfakcji (czyli sam nie był by kibicem) znalazł by sobie biznes łatwiejszy, bezpieczniejszy i gwarantujący szybszą stopę zwrotu zainwestowanych setek milionów dolarów. A co do czucia i nieczucia piłki nożnej, zobaczymy na koniec sezonu które miejsce zajmiemy, jeśli będzie top4 to znaczy że zarząd jednak czuje piłkę lepiej niż Ty.
Ty mi tutaj z Juventusem nie wyjezdzaj bo co to za argument ze mieli jeden slabszy sezon?jeden slabszy sezon skonczyli na miejscu ktory dla Milanu byl sukcesem a teraz nie ze slabosci tylko wlasnie z ambicji sportowych ktorych my nie mamy zrobili transfery.Masz racje pogadamy na koniec sezonu jak bedziemy za nimi,za tym zdesperownym,tredowatym Juventusem ktory 9 razy pod rzad zdobywal mistrza:)
Wypchnięcie Bentancura za taką kasę to dobry deal, z tym, że oni muszą się ta kasą (20procent?) podzielić z poprzednim klubem Urugwajczyka.
I raptem te 65 mln stapia się to góra 30 mln .
Ale faktem jest, że my tak nie umiemy
Czytałem, że ze sprzedaży Bentancura 30% mają oddać Boca.
Piemonte włączy się do gry o wicemistrza
Ahhh, wg mnie to on za 3 lata pójdzie gdzieś do Anglii za co najmniej 2x tyle co wydał Lyon. I wtedy będzie jeszcze bardziej żal...
Niestety, kolejne okienko przespane, a w następnym dojdą tylko kolejne problemy bo na zasadzie wolnego transferu pożegna nas Romagnoli i Kessie.
Renato Sanches mnie kompletnie nie przekonuje, może jako rezerwowy się sprawdzi, ciężko mi powiedzieć, obserwowałem gościa w Bayernie to wyglądał bardzo słabo. Bardzo nieregularny, zawodnik grający w kratkę i w tym mocno mi przypomina Diaza.
ŚPO do wzmocnienia na już tak naprawdę, podstawowa pozycja w taktyce Piolego, gra na niej chimeryczny Hiszpan i Daniel Maldini którego jest po prostu tragiczny, nie ma sensu się oszukiwać, Daniel po prostu to na ten moment jest nie ten poziom. Nie z taką dwójką ciężko nawiązać walkę o najwyższe cele.
Podobnie na PS, tutaj Alexis jak dla mnie też jest już do sprzedania, Belg robi postępy, ale kompletnie to nie idzie w liczby, tylko w jakieś bezsensowne dryblingi 30-40 metrów od bramki, gdzie często traci piłki. To samo w polu karnym rywala, zamiast uderzenia, kiwanie się często z 3-4 zawodnikami.
Wygryza go ze składu Messias, który potrafi zagrać solidnie lub słabo, no ale w przeciwieństwie do Belga, coś tam strzela, więc na rezerwowego/zapchaj dziurę w stylu Krunicia, pasuje bardziej. Ani jeden ani drugi tak naprawdę jednak nie powinien grać w pierwszym składzie Milanu.
Scudetto to raczej na ten moment mrzonka, trzeba trzymać kciuki za walkę o Ligę Mistrzów żeby ta się z rąk nie wyślizgnęła.
Moim zdaniem największym problemem są jego częste urazy, co jak wiadomo u nas może się jeszcze z potęgować. Nie ma co porównywać go z czasów Bayernu, bo to jakby porównywać Kjaera z Atalanty czy skreślać Tonaliego, bo poprzedni sezon miał słaby. Niektórzy piłkarze zwłaszcza młodzi potrzebują czasu, zaufania lub po prostu trafić do miejsca gdzie ich talent może eksplodować.
Jak graliśmy z Lille to zagrał świetne zawody i nasz środek kompletnie sobie z nim nie radził:
https://www.youtube.com/watch?v=KWXpt2qO98A
Ale też jestem daleki od podejmowania decyzji na podstawie, "Zobacz jak zagrał z nami 2 lata temu". Fajnie, tylko, że jeden mecz nic nie znaczy. Diaz też ma takie spotkania gdzie jest rewelacyjny, a ma takie spotkania, że wygląda jakby kompletnie nie wiedział w jaki sport gra. Wspomniałem o tym w swoim komentarzu.
Dodatkowo, nie wiadomo czy Sanches przyjdzie tylko za Kessiego, czy przypadkiem nie za Iworyjczyka i Bakayoko który nie zostanie wykupiony.
Zgadzam się z kolegą poniżej (Miaacz): Ojciec Stefan robi nam wyniki ponad stan. Z tym, co ma, przetrzebioną kontuzjami sklejką młodych - zdolnych, starych - nadambitnych i średnich - poprzepłacanych, Pioli naprawdę kręci nam niesamowite efekty.
Jeśli w tym sezonie nie uda nam się skończyć w pierwszej czwórce (a liczę się z tą ewentualnością bardzo poważnie), to nasz trener będzie ostatnim, którego obwinię...
Oglądałem jego grę nie tylko w Bayernie, ale także Swansea i Rep. Portugali, w Lille, widziałem go raptem w kilku spotkaniach, gdzie faktycznie wyglądał lepiej niż w Anglii czy Niemczech. Natomiast no nadal nie czuje się bardzo przekonany faktem, że dobrze mu idzie od 2 lat we Francji, a od lepszych lig póki co się odbija.
Jednak przede wszystkim, patrzę pod względem faktu, że ponownie jest to dla kadry strata na jakości. Kessie który jednak w Milanie od kilku lat gra na dobrym, dość równym poziomie, kontra zawodnik, którego może równie dobrze grać ponownie jak w Niemczech czy Anglii, trzeba poświęcić czas na odpowiednią aklimatyzację w drużynie, uczyć taktyki etc. Ponownie to jednak wykładanie milionów, na pozycję która nie jest ani ŚPO ani PS i ponownie obawiam się, że możemy załatać dziurę w środku pola i zostać znowu na sezon 22/23 bez wzmocnień na w/w pozycjach.
A za rok o tej porze wszyscy znów albo będziemy się łudzić, że coś się w tym temacie cudownie i niespodziewanie fajnego zadzieje, albo pseudo racjonalnie tłumaczyć, że przeca my nic nie możemy i pokutujemy za to, że żyjemy.
;-) ;-) ;-)
Może zabrzmi to jak januszowe "ajj dawniej to było", ale odnoszę wrażenie, że ci "starzy"(nie aż tacy starzy) mistrzowie czy to w tenisie, piłce oraz kilku innych dyscyplinach, w okresie swojego prime zjedliby tych nowych idoli bez mrugnięcia okiem.
Chłop jest czasem nieprzyjemny, krnąbrny, ale jak już wygrywa to należałoby oddać mu szacunek, bo tak jak dzisiaj zapewnia ogromne emocje.
Dla porównania Nole też ma swoje wyskoki na korcie, potrafi walnąć focha lub rzucać rakietą, ale do niego publika nie ma zastrzeżeń. Trochę go "wybuczą" zaraz po zdarzeniu, ale w następnym turnieju nikt już o tym nie pamięta, a Rosjanin co rusz spotyka się z ogromną niechęcią.
Tak czy siak ,styl gry Nadala był, fantastyczny do oglądania dla kibiców i dewastująco - rabunkowy dla jego organizmu, biegał do każdej piłki, walczył jak rozjuszony byk o każdy punkt, zbyt eksploatował swój organizm, wydolnościowo top ale kolana do wymiany.
Co do Miedwiediewa to całkowicie się nie zgadzam, bo w pełni zasługuje na takie traktowanie, ludzie juz się na nim poznali i wiedzą, że to pozer który długo i mozolnie próbował przemycić swój nieprawdziwy wizerunek, otwartego na świat, nowoczesnego, tolerancyjnego, otwartego i posiadającego klasę Rosjanina, nic z tego bo chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa nigdy, więc mimo starań stworzenia sobie nieskazitelnego wizerunku, słoma z butów mu wyszła czy to w US Open czy Cincinnati czy na Wimbledonie. Danił to burak i dostaje to na co zapracował.
Nie no żartowałem.
Na tej stronie? Niemożliwe. Tutaj kwestionowano nawet zakupy aktualnych filarów Squadra Azzurra.
Obserwuje transfery Bordo, kolejny nowy zawodnik i to pomocnik, a może to jednak o skrócenie wypożyczenia Adliego chodzi.
Oglądasz Bordo czy mówisz z innego pkt widzenia ? Adli daje asysty ale z gry nie można powiedzieć że ciągnie drużyne.
Ciągnie to Hwang, Elis, Oudin
Nie oglądam Bordeaux, ale interesuje się trochę Ligue 1 i sporo czytam. Adli zbiera naprawdę dobre opinie grając na 10tce. Dodatkowo w ostatnim meczu nosił opaskę kapitana, to spore wyróżnienia dla kogoś kto na pewno za pół roku opuści klub.
Cytując naszego Padre: "Brawo Rafa!"
są dwa obostrzenia z zawodnikami non-eu 2 może przyjśc w trakcie okna transferowe + limit w składzie.
chyba, że media wcisnęli rejestrację 2 razy Tomoriego ;]
trzecia opcja Le Celso trafia do klubu x a ten wypożycza go Milanowi
To ja trochę nie rozumiem o co.ci chodzi z Tomorim?
Lazetić teraz przybył i zablokował miejsce w tym sezonie na transfer piłkarza non-eu
a w pirmaverze też nie było transferu non-eu bo przyblokowana ostatnio tego Kolumbijczyka bodajże przez przepisy non-eu właśnie ;)
Kumam, no to faktycznie sa 2 opcje, bardzo mozliwe ze Fika traktuja jako nowy transfer bo w sumie tak jest, chyba ze co trzeba by posprawdzać nie zmieniło sie cos w serie a o 1 transferze spoza UE?
Na tę chwilę nawet próbują nam pomóc zasklepić dziurę w pomocy oferując Vecino na dogodnych warunkach ;P