SCUDETTO


MERCATO LIVE 17.08: Spore rozbieżności między Milanem a Midtjylland [22:00]

17 sierpnia 2022, 08:45, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 17.08: Spore rozbieżności między Milanem a Midtjylland [22:00]

[08:45]: Gianluca Di Marzio informuje, że Milan oferuje za Raphaela Onyedikę 4 mln euro, natomiast żądania Midjtylland na tę chwilę opiewają na ponad dwa razy wyższą kwotę. Intencje rossonerich względem Nigeryjczyka są jasne, ale do porozumienia daleka droga. Co do Evana N'Dicki natomiast, zdaniem Di Marzio francuski obrońca chce poczekać jeszcze rok i odejść z Eintrachtu Frankfurt na zasadzie wolnego transferu.

[09:05]: Okno transferowe we Włoszech zamyka się w czwartek, 1 września o godzinie 20:00 i wygląda na to, że spokojny przez całe mercato Milan nie zamierza zbytnio się spieszyć. W zanadrzu pozostają dwa tygodnie. W tym czasie rossoneri zagrają na wyjeździe z Atalantą i Sassuolo oraz u siebie z Bologną. Pierwszym meczem przy w pełni skompletowanej kadrze będą zaplanowane na sobotę, 3 września derby Mediolanu z Interem.

[22:00]: Dziennikarz Daniele Longo określa Raphaela Onyedikę mianem zawodnika, któremu klub chce zaufać, ale jednocześnie nie traktuje go jako wielkiego celu transferowego. Stąd też rossoneri nie zamierzają pozyskiwać Nigeryjczyka za wszelką cenę, ale spokojnie oceniają możliwości finansowe.



264 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan2002
milan2002
19 sierpnia 2022, 09:46
Myślę, że już po mercato. Nie ma się czym ekscytować. Jeśli nawet ktoś dołączy to raczej młody co będzie grał ostatki lub grzał ławę. Nie ma budżetu na solidne transfery.
0
biedrus
biedrus
18 sierpnia 2022, 08:29
Podobno MU dawało 130 mln za Joao Felixa. Ci to są dopiero zdesperowani:)
0
Elek95
18 sierpnia 2022, 08:46
Gdyby tak nam zaoferowali 130 za Leao to bym się zgodził. Zawdzięczamy mu wiele ale jego forma często bywa chimeryczna, a za takie pieniądze można byłoby sprowadzić 4-5 naprawdę fajnych zawodników.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
18 sierpnia 2022, 08:53
Elek95

Tak i ty serio wierzysz że cała ta kwota byłaby przeznaczona na transfery?
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2022, 08:53
5
POE
POE
18 sierpnia 2022, 01:34
""Dziennikarz Daniele Longo określa Raphaela Onyedikę mianem zawodnika, któremu klub chce zaufać, ale jednocześnie nie traktuje go jako wielkiego celu transferowego. Stąd też rossoneri nie zamierzają pozyskiwać Nigeryjczyka za wszelką cenę, ale spokojnie oceniają możliwości finansowe."""
I to mi się podoba
Tylko przemyślane ruchy (wiadomo kasy ku***a nie ma i nie powtarzajcie tego barany )
Teraz jak Milan dysponował by większym budżetem transferowym to Maldini zrobił by sieczke podczas tego Marcato
Oni mają aktualnie wszystko by kupować zawodników przyszlosciowych na którym Milan wyszedł by tylko na plus. Marudzilismy czemu Milan nie potrafi robić transferów jak Real ,kupować graczy utalentowanych młodych którzy w większości po odpowiednim wyszkoleniu stają się mocną stroną klubu a teraz jak jest skauting ludzie którzy bazują na statystykach zawodnika itp rozbudowali ten dział sportowy to nie ma kasy na jego realizowanie
Jedyna nadzieja w nowym właścicielu gdy będzie już ten klub posiadał to zainwestuje kasę
1
Szulaj22
Szulaj22
18 sierpnia 2022, 01:41
Na plus ale w czym? Bo za zawodnika który odchodzi za free Milan nie wyjdzie na plus.
0
POE
POE
18 sierpnia 2022, 01:45
Na razie same pizdy odeszły za free i mam nadzieję,że aktualnie mamy zawodników których coś trzyma w tym klubie oprócz kasy

Słownictwo. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2022, 08:24
3
biedrus
biedrus
18 sierpnia 2022, 08:30
Ostrzeżenie jak najbardziej zasłużone.
Przypominam, że ci zawodnicy zdobyli wicemistrzostwo i mistrzostwo kraju.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
18 sierpnia 2022, 08:35
O ile większość z nich zachowała tak jak się zachowała i samemu cisną się nie cenzuralne słówka ale od razu od pi**? no i co zrobił Romek że zasłużył sobie na takie wyzwiska?
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
18 sierpnia 2022, 00:37
Potrzeba ŚO i ŚP/ŚPD ewentualnie, chociaż jednego grajka z tych dwóch pozycji w letnim mercato. Możliwe, że zarząd bierze pod uwagę MŚ przed zimowym mercato i wydaję mi się, że najprawdopodobniej wtedy dopiero zobaczymy kolejne wzmocnienia..

Tak sobie teraz właśnie pomyślałem o tym i ze strategicznego punktu widzenia z obecnym składem, rzecz jasna bez poważniejszych kontuzji w trakcie pierwszej połówki sezonu* można śmiało myśleć o TOP3 w lidze i wyjściu z grupy LM z drugiego miejsca chociażby.

*Tak przypomnę sytuację z poprzedniego sezonu jeszcze, że w teorii już przed startem sezonu brakowało dwóch wzmocnień do składu a w międzyczasie i tak do tego jeszcze doszły kontuzję graczy z podstawowej 11nastki na dłuższy okres czasu jak np. Kjaer czy Maignan.

Tak więc jestem zdania, że nawet jeśli wyjdą poważne kontuzję i już nikt więcej nie przyjdzie w letnim okienku to i tak możemy być spokojni bo nasi kochani Rossoneri już to udowodnili, że choćby nie wiem co się działo złego to mimo wszelkich przeciwności losu i pesymistycznych wróżb od wielu medialnych ekspertów ta drużyna ciągle się rozwija i nie poddaję.

Pierwszy mecz z Udinese w lidze właśnie to pokazał jaka wielka siła i charakter drzemie w tej drużynie. Strata bramki zaraz na początku meczu jak i w ostatnich min pierwszej połowy nie jednej ekipie "podcina skrzydła" i najczęściej jest tak, że opadają morale a stan meczu już się nie zmienia aż do ostatniego gwizdka. Ta drużyna ma w sobie ten pierwiastek "IL Diavolo" kolejne trofea to tylko kwestia czasu. SEMPRE MILAN!!!
4
AdrianoGalliani
17 sierpnia 2022, 23:40
AC Mem z sekcją młodzieżową "Afrykańskie Wacki".
1
Paolo03
Paolo03
17 sierpnia 2022, 22:33
Ocena możliwości finansowych
To jest kluczowe i ciekawe zdanie
5
mmielczar123
17 sierpnia 2022, 22:15
Spokojnie, spokojnie przecież mamy jeszcze aż 2 tygodnie ;)
0
Cimar94
Cimar94
17 sierpnia 2022, 22:08
A tymczasem Berardi przedłuża kontrakt z Sassuolo do 2027. Ewidentnie nie ma ochoty na grę w wielkim klubie.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 22:10
7
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2022, 22:12
Palant, tylko tyle przychodzi mi do głowy.
1
hyrus13
17 sierpnia 2022, 22:13
Rany boskie… Niech ktoś poda, że w nowej umowie jest jakaś sensowna klauzula.
0
Milanboy
17 sierpnia 2022, 22:18
A musi grać w wielkim klubie? Gość jest największą gwiazda Sass, jest kapitanem, dostał 10, zapewne świetnie mu się żyje w tym rejonie.

Naprawdę nie każdy nieprzeciętny piłkarz musi koniecznie grać na największych placach i ja to w pełni rozumiem.
30
Cimar94
Cimar94
17 sierpnia 2022, 22:19
Zgoda, nie każdy lubi presję. Są ludzie, którzy cenią sobie spokój i w porządku. Ale czy chłop jako profesjonalny piłkarz nie marzy o trofeach? O hymnie LM? Trochę precedens.
5
Fushnikov
17 sierpnia 2022, 22:23
Widocznie nie każdy.
4
Milanboy
17 sierpnia 2022, 22:27
Cimar94 - Myślę, że i tak zrobił wielką karierę. Na takim poziomie w piłkę grają nieliczni, do tego regularnie gra w Italii i jest mistrzem Europy więc coś tam osiągnął.
5
Paolo03
Paolo03
17 sierpnia 2022, 22:30
Domenico i tak stanie się slawny. Ma super życie i widocznie to wybiera.
2
Bandon
17 sierpnia 2022, 22:34
Di Natale każdy szanuje, a na Berrardiego jest hejt, hmm. Jego decyzja i tyle.
1
Cimar94
Cimar94
17 sierpnia 2022, 22:38
Być może liczył na odejście do nas bądź do Juventusu, ale zobaczył co się dzieje na rynku, że my nie mamy pieniędzy, a Juve ściągnęło Di Marię, więc podjął decyzję o przedłużeniu kontraktu.

Albo tak jak mówicie, będzie wielki w małym klubie jak Di Natale czy Pellissier.
3
Vol'jin
Vol'jin
17 sierpnia 2022, 22:54
Di Natale każdy szanuje, a na Berrardiego jest hejt, hmm. Jego decyzja i tyle.

jedno ale, Di Natale chociaż w LM zagrał :) nie mówiąc, że ciągnął Udine swego czasu na bycie 3-4 siłą w Serie A
1
DarQ
DarQ
17 sierpnia 2022, 22:55
Przestańmy robić z niego wielkiego piłkarza. Nawet nie jest bardzo dobry.
Jest dobry i gra w dobrym klubie Seria A. I niech tam zostanie bo to wypełni definicję wprost proporcjonalności. To taki włoski Suso. Innymi bardzo dobrymi cechami maskuje słabe cechy, które są bardzo porządane na pozycji bocznego atakującego.
3
nadgnity
nadgnity
17 sierpnia 2022, 23:09
Taki Totti całą karierę spędził w przeciętniaku a jednak każdy go szanuje :P
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 23:10
3
zbylon
zbylon
17 sierpnia 2022, 23:18
A może to gra na podbicie ceny?
0
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 23:18
@nadgnity

Nie no, bądźmy uczciwi. Nie zrównujmy Romy i Sassuolo. Totti w Romie zdobył jednak Scudetto, 2x PW i 2x Superpuchar. Roma też często zdobywała wicemistrzostwo i grała w europejskich pucharach. O takich wynikach to Sassuolo może pomarzyć.
7
Szulaj22
Szulaj22
18 sierpnia 2022, 01:33
Chiesa jest kreowany na super gwiazdę grając w topowym klubie a nie ma podejścia do Berardiego jeśli chodzi o liczby.
0
Judik666
Judik666
18 sierpnia 2022, 05:42
Pewnie by dobie nie poradził z presją co już nie jednego dobrego grajka zżarła
0
nadgnity
nadgnity
18 sierpnia 2022, 07:44
Tanger

A Sassuolo pokonało parokrotnie Milan, Inter, Juventus więc to też nie pierwsze lepsze ogórki :P
0
Milanboy
18 sierpnia 2022, 10:18
DarQ- Ktoś zrobił z niego wielkiego piłkarza? Jeśli tak to wskaż cytat.
0
chory
chory
17 sierpnia 2022, 22:07
Panuje optymizm
1
mickflower
mickflower
17 sierpnia 2022, 21:53
Ruben Neves. On przyjdzie.
0
inzaghi67
inzaghi67
17 sierpnia 2022, 21:57
Już kiedyś był ten temat, z dwa lata temu
1
JonBonOlo
JonBonOlo
17 sierpnia 2022, 22:06
Zawsze w fifce go kupowalem, uwielbialem go
0
Milanboy
17 sierpnia 2022, 22:07
To byłby piękny transfer. Zawodnik o kapitalnym uderzeniu z dystansu, świetny technicznie i do tego silny.
1
KosaX
17 sierpnia 2022, 22:21
Neves bylby genialny dla nas,ale nie oszukujmy sie,nie nasza polka finansowa.
0
Zuber
Zuber
17 sierpnia 2022, 22:23
Chyba jak go za Leao wymienisz. xD
2
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 22:24
Ma brać udział w jakiejś pieszej pielgrzymce do Mediolanu czy o co chodzi?
2
MrAncelotti
MrAncelotti
17 sierpnia 2022, 20:23
Naby Keita chce odejść z Liverpoolu. Kontrakt 27-letniego pomocnika wygasa w 2023 roku, więc to ostatni moment na sprzedaż przez LFC.
3
Milanboy
17 sierpnia 2022, 20:25
To nie jest Kessie.
0
mmielczar123
17 sierpnia 2022, 20:44
A on nie jest bardziej 8?
0
chory
chory
17 sierpnia 2022, 21:07
jak Keita to tylko Seydou
0
tommyb1
17 sierpnia 2022, 21:18
Milanboy: my nie szukamy drugiego Kessiego. Nam jest potrzebny pomocnik, który sprawi że będziemy mniej przewidywalni. Franck pomimo mega walorów w destrukcji do przodu był mimo wszystko raczej hamulcowym
4
Milanboy
17 sierpnia 2022, 21:28
tommyb1- A jednak klub szuka zawodnika profilu Kessiego i Franck hamulcowym? Nie wiem o czym piszesz.
4
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 22:41
Jedyny piłkarz o charakterystyce Kessiego jaki był łączony z Milanem to Onana. Klub szuka kogoś o całkowicie innych atutach.
4
tommyb1
18 sierpnia 2022, 00:37
Milanboy: czas pokaże kto miał rację. Byłem i jestem wielkim fanem talentu Francka i jego obrońcą jak grał u nas piach... Ale staram się po prostu trzeźwo oceniać jego plusy i minusy. Gra w fazie ofensywnej to na pewno jego najsłabszy punkt. Nie bardzo nadaje się do szybkiej kombinacyjnej gry. Jego bramki to głównie wjazd czołgu i karne. Kombinacyjne akcje na palcach jednej ręki można policzyć
0
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 20:15
Świeżutka kompilacja Onyediki

https://www.youtube.com/watch?v=1X_58806TTQ
0
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 21:42
Karnych niech lepiej nie kopie bo robi to źle.
0
Sieri
Sieri
17 sierpnia 2022, 19:37
DailyMailUK: #Milan are among the clubs interested like #Atletico, #Newcastle and #Juventus in #Pulisic who is no longer in #Tuchel's plans. The London club has agreed to let him leave on loan

Nie udaje nam się średniaków sprowadzić tak wiec o nim tez możemy zapomnieć :)
0
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 20:06
Nie ściągniemy nikogo do ataku. A już tym bardziej na lewe skrzydło. Nie ma sensu zawracać sobie tym głowy. Dobrze będzie jak ktokolwiek przyjdzie do pomocy czy obrony.
2
Matim
Matim
17 sierpnia 2022, 20:29
Miszcz, ale główną pozycją Pulisicia jest akurat prawe skrzydło. Oprócz tego może grać na lewym jak i na 10. Gość jest uniwersalny i młody (23 lata), więc doskonale się wpasowuje w porfil zawodnika, którego szukamy. Inna sprawa, że moim zdaniem ten transfer jest nierealny.
2
Sieri
Sieri
17 sierpnia 2022, 20:56
Miszcz - bardziej prawe skrzydło
0
Sieri
Sieri
17 sierpnia 2022, 21:06
Nie oglądałem go wiele razy, ale zawsze pamiętałem go z grania po lewej stronie.
1
Matim
Matim
17 sierpnia 2022, 21:21
Miszcz ja właśnie odwrotnie - większość jego meczów widziałem na prawym skrzydle. Sprawdziłem to aż na transfermarkt i w sumie nie dziwię się, bo 100 meczów na prawym, 70 na środku i 70 na lewym, więc w miarę równo się to rozkłada :)
1
tommyb1
17 sierpnia 2022, 21:26
Pulisic na wypożyczenie to byłby sztos... Alexis najpierw musiałby odejść na wypożyczenie i wtedy szafa gra
1
Milanboy
17 sierpnia 2022, 21:29
Matim - Jemu bliżej do lewej niż prawej strony kolego. Ja oglądam bvb regularnie od wielu lat i znam tego piłkarza i oglądałem The Blues dużo całkiem niedawno.
1
Matim
Matim
17 sierpnia 2022, 21:47
Milanboy
Akurat w Borussi go oglądałem i zwróciłem na niego uwagę, bo podobało mi się jak grał. Może dlatego go kojarzę z prawego skrzydła, bo 127 występów 82 zanotował na prawej stronie. W Chelsea już go nie oglądałem (może z dwa razy) i z tego co widzę gra tam głównie nie lewej stronie lub jako 10. Obecnie może faktycznie bliżej mu do lewoskrzydłowego, ale myślę, że na prawej też spokojnie mógłby grać.
0
ósmy
17 sierpnia 2022, 21:47
Jeśli będziemy eksploatować Rebicia na 9, to taki Pulisić byłby świetnym uniwersalnym zawodnikiem, który mógłby luzować Leao w razie potrzeby na lewym skrzydle.
Ale to taka luźne spostrzeżenie, bo jeśli jeszcze kogokolwiek zakontraktujemy w przeciągu tych dwóch tygodni, to będzie to pomocnik, może jeszcze jakiś środkowy obrońca.
0
Milanboy
17 sierpnia 2022, 22:06
Matim - Grał bo nie było kim za bardzo tam grać na prawej stronie boiska, zresztą jak był Dembele to się wymieniał z nim pozycjami i Francuz grał częściej po prawej stronie.
0
hyrus13
17 sierpnia 2022, 22:16
Co tu gadać, taki zawodnik w Milanie to by była petarda. Uniwersalny piłkarz, który daje Piolemu wielkie pole manewru.
0
rossoner111
rossoner111
17 sierpnia 2022, 19:21
Benek out SMS in. Transakcja jak najbardziej realna, ale już nie na końcówkę mercato.
0
kamilus
17 sierpnia 2022, 19:48
Taka wymiana nie jest realna - SMS by kosztował więcej, niż dostalibyśmy za Bennacera, a pensja gracza Lazio by była większa niż to, czego oczekuje Ismael na nowej umowy.
18
ósmy
17 sierpnia 2022, 19:18
Taka ciekawostka ze światka Ligi na ostudzenie emocji.
Dazn wyświetlił filmik ze Spallettim, który chwali się Diletcie ze swojej kolekcji zebranych koszulekhttp://www.youtube.com/watch?v=Euwx_sR350M
0
Cimar94
Cimar94
17 sierpnia 2022, 19:32
A no, Diletta dość ciekawa.
1
tommyb1
17 sierpnia 2022, 21:15
Diletta żyleta
3
jasiom22
jasiom22
17 sierpnia 2022, 18:59
Buhahahah.... Milan oferuje 4 mln...
0
Endriu
Endriu
17 sierpnia 2022, 19:04
4mln za...
0
AdrianoGalliani
17 sierpnia 2022, 19:09
...pana nikt.
0
mickflower
mickflower
17 sierpnia 2022, 18:24
Dawać Ziyecha i któregoś z Dicków i zamykamy okno.
1
pwentrys
pwentrys
17 sierpnia 2022, 17:45
Wolę, żeby Bennacer odszedł już za free ale za 2 lata niż teraz za 50mln żeby w jego miejsce przyszedł ktoś za 10mln z ligii norweskiej czy innej.
10
Sieri
Sieri
17 sierpnia 2022, 18:26
Ja wole teraz i w zimie lub następnym okienku wydać te 50 mln na dwóch zawodników :)
1
MR. X
MR. X
17 sierpnia 2022, 18:32
No w sumie oddawanie za free zawodników to domena Milanu.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 sierpnia 2022, 18:39
Sieri - marzenie ściętej głowy xD

Wy serio wierzycie że te 50 baniek potencjalne za Benka zostaną w całości wydane na wzmocnienia?
Plus ciekawe jak chcecie grać tak intensywny sezon jak ten trójką w pomocy Tonali Krunić Pobega
11
DivoCcabej
DivoCcabej
17 sierpnia 2022, 19:04
Pioli ma plan na Adliego.
Ma rozpisaną nową dietę i ćwiczenia... ma przybrać na masie mięśniowej i odgrywać rolę Kessiego.
Tylko nie wiem dlaczego zapomnieli mu kupić karnet na solarium...
1
Zuber
Zuber
17 sierpnia 2022, 21:02
Po co mu solarium. W piątek go wsadzili do beczki ze smołą na tydzień, na Atalante będzie już Kessie jak znalazł.
2
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 21:04
@MR. X

United, Chelsea, Bayernu, Juve i Realu też. Milan jest w zacnym gronie.
2
Cisek666
Cisek666
17 sierpnia 2022, 17:43
Ale nudny....
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
17 sierpnia 2022, 16:56
Mówcie co chcecie ale angielskie kluby psują piłkę od środka ....
Ja jestem kibicem Calcio wiadomo Milan ale lubię i kibicuje sledze inne kluby
ale angielskiej po prostu bym nie umiał......
Calcio dużo bardziej ciekawe 101%
10
DivoCcabej
DivoCcabej
17 sierpnia 2022, 17:04
Ja mam tak samo... wcale mnie nie kręci premier league.Nie jestem w stanie obejrzeć połowy a co dopiero całego meczu.
6
Rossoneri777
Rossoneri777
17 sierpnia 2022, 17:05
Maja kasę to wydają. To co psg barca Real tez niszczą? Powiedzmy ze my daliśmy za Maigana 15 baniek, taka Chelsea zapłaciła by 60. Oni płaca więcej ale często z urządu oczekuje się od nich więcej
3
Elek95
17 sierpnia 2022, 17:30
Ja oglądam w zasadzie tylko Serie A, LM i reprezentację Polski i Włoch. Lubię ten włoski klimat, dywagacje rozmowy, oprawy, przyśpiewki, włoski język którego nie potrafię ale lubię go bardzo słuchać, stadiony mimo że stare to mające swoją historię. A jeśli chodzi o La Liga, PL, czy Bundesligę to te ligi po prostu mnie nudzą brat jest fanem Realu i czasami usiądę obejrzę z nim mecz ale to już dla mnie nie jest to.
6
Zuber
Zuber
17 sierpnia 2022, 17:34
Może i oni psują piłkę, ale Włochy są sobie same winne. W tym państwie nikt nic nie robi, żeby zmniejszyć przepaść, która ich dzieli od PL, La Ligi czy nawet Bundesligi. To nie jest tak, że ludzie nie kupują biletów i nie chodzą na mecze. Stadiony są, przecież pełne. Administracja po prostu zabiera większość siana w swoje kiermany jak przy San Siro, a gdy chcesz zbudować własny obiekt to nikomu to nie jest na rękę, bo nagle z budżetu miasta ucieka wielkie siano.
4
MR. X
MR. X
17 sierpnia 2022, 18:36
Dlaczego psują? Mają pieniędze, to je wykorzystują. A jeśli nie śledzisz ligi angielskiej, to Twoja sprawa aczkolwiek nawet w meczach drużyn z dolnej tabeli nieważne przy jakim wyniku cale 90 minut coś się dzieje. I na tym polega piłka.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 18:38
1
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 19:02
Ja z kolei nie trawie Serie A. Większość drużyn uprawia archaiczną kopaninę na stadionach pamiętających czasy Mieszka I. Gdyby nie Milan to nawet bym nie rozważał oglądania tego.
2
JonBonOlo
JonBonOlo
17 sierpnia 2022, 21:33
myslenie przecietnego polaka Kowalskiego.
jakby pilka nozna we Włoszech byla tak uwielbiana jak w Anglii to by nie bylo tak glupich tematow. Najpierw mowicie ze wzmocnienia druzyn powoduja rywalizacje i fajna lige a teraz placz ze PL psuje pilke nozna, albo w tą albo w tamtą
0
Szulaj22
Szulaj22
18 sierpnia 2022, 01:39
Najważniejsza kwestia jest taka że w Anglii nie obejrzysz meczu swojego klubu w tv na żywo bo jest zakaz wiec albo stadion albo powtórka.
0
mmielczar123
17 sierpnia 2022, 16:00
Niezłe jaja z tym junajted i 80 mln za Casemiro XD
Rozumiem, że dobry zawodnik i kontrakt do 2025, ale bez przesady, a potem się dziwić, że zawodnicy kosztują ile kosztują i Milan musi szukać pośród ogórków w Belgii, Norwegii, czy innej Danii (oczywiście nie chodzi mi o CDK, a bardziej Alexisa, Hauge itd.), zamiast brać mocnych, sprawdzonych graczy. Widać, że fajnie się w Memczesterze bawią i nie dziwię się, że nikt nie chce do nich przyjść. Jeszcze na koniec się okaże, że wezmą Arthura z juve, bo nawet Rabiot im odmówi :P
Skoro dają tyle za gracza Realu, to niech za rok wyłożą 40 baniek za Bennacera z rocznym kontraktem.
Ps: Niech wszyscy malkontenci docenią, że my z naszym "dziadowaniem" z roku na rok pniemy się w górę, a United pomimo wydawania ogromnych pieniędzy (przecież rok temu brali m. in. Ronaldo, Sancho i Varane'a) jest gdzie jest.
7
hyrus13
17 sierpnia 2022, 16:10
„Memchester” piękna nazwa :D Wczoraj pisałem, że trochę mi szkoda ich kibiców, bo są w jeszcze większym bagnie niż my. Oni są mniej ogarnięci niż ekipa w Paryża.
3
mmielczar123
17 sierpnia 2022, 16:13
W PSG są przynajmniej punkty i gole, a to się dla Azjatów, którzy im kibicują liczy :P
0
kamilus
17 sierpnia 2022, 16:14
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1660409972ezU2lq9JrH91azT2I8xXqv,w400.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Milanboy
17 sierpnia 2022, 16:55
hyrus13- Ekipa z paryza rok w rok jest w lm i ma trofea, a United? Dno i kilo mułu.
1
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 15:56
Ogólnie sporo osób narzeka na osłabiające się Serie A. Jednak w to lato kształtuje się co najmniej kilka fajnych projektów i moim zdaniem liga będzie mocniejsza, a na pewno bardziej wyrównana niż przed rokiem.

Na plus uważam okienko Salernitany i Monzy z zespołów walczących o utrzymanie. Moim zdaniem te dwa zespoły utrzymają się bez większych problemów.

Ciekawie zapowiada się też walka o miejsca 4-8, gdzie naprawdę solidne zespoły tworzą się we Fiorentinie, Lazio i Romie.

Pewniakami do spadku wydają się Lecce i Cremonese. Ostatnie miejsca zajmie pewnie ktoś z trójki: Spezia, Sampodoria, Empoli.
3
mmielczar123
17 sierpnia 2022, 16:07
Zgadzam się, inter i Milan nie zaszalały na rynku, ale doszło kilku solidnych graczy, a odeszli (z ważnych) jedynie Perisić i Kessie, juve straciło paru zawodników, ale ich transfery mogą imponować, do tego Roma, która mocno się wzmocniła, Napoli, które było przez wielu skreślone, ale swoje gwiazdy zastąpili młodszymi, może nie na tym poziomie, ale z potencjałem (Insigne->Kvara, KK->Kim, Mertens->Raspadori(?)) i zostało Lazio, które wzmocniło defensywę + utrzymali gwiazdy. Oczywiście premier league nie będziemy w stanie przez najbliższy czas dogonić, ale dobrze by było powalczyć o miano 2 najlepszej ligi w Europie, bo póki co raczej serie a walczy z bundesligą o miano 3 (tutaj Bayern mocno pomógł Niemcom).
2
biedrus
biedrus
17 sierpnia 2022, 15:44
Skoro podobno MU daje 80 mln za Casemiro, to może tak chociaż 50 mln za Snickersa?
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 15:46
0
kamilus
17 sierpnia 2022, 15:54
60 za Bennacera + Alexisa? :P
0
mmielczar123
17 sierpnia 2022, 16:08
Ja bym jeszcze Bakayoko dorzucił, bo ponoć defensywnego pomocnika szukają :D
3
biedrus
biedrus
17 sierpnia 2022, 16:41
Jak z Bakayoko to 10 mln więcej:)
0
MrAncelotti
MrAncelotti
17 sierpnia 2022, 15:40
United oferuje za 30-letniego Casemiro....80 mln i do tego ok. 20 mln netto pensji.

Może jak im się nie uda go pozyskać, to będą chcieli Bennacera za duży hajs?
Są zdesperowani na maksa.
Teraz nie byłbym zszokowany ofertą 150 mln za Leao hehe
2
Zuber
Zuber
17 sierpnia 2022, 15:43
Casemiro tam nie pójdzie, spytał Ronaldo i Varane i powiedzieli mu, żeby tam nie szedł. Dobre jajca. xD Niech dają 50 mln za Bennacera, może jak pójdzie do takiego szamba to doceni to co było w Milanie.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 15:50
2
Milanboy
17 sierpnia 2022, 15:55
Casemiro jest wart takich pieniędzy. Świetny piłkarz będący nadal w świetnym wieku do gry.

Co by nie mówić to też facet który na pewno by ogarnął lepiej pomoc niż duo Mcfred.

3
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 15:57
Ja czytałem o 60 mln euro.
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 16:00
Mnie nie bawi ta oferta, a bardziej to, że United bawi się trochę w losowy pomocnik generator, lecimy freestyle. Dziwi mnie, że brakuje jednej spójnej koncepcji w budowaniu składu po przyjściu Ten Haga.
0
ósmy
17 sierpnia 2022, 16:10
Wątpię, abyśmy szybko ogarnęli wartościowe i kluczowe zastępstwo za Benka. Nawet mając te 50 mln nikt nie zagwarantuje w tym przejściowym momencie, że całą flotę przeznaczymy na wzmocnienia.
Wzmocnienia, nie uzupełnienia.
Dla mnie Benek mógłby dograć te dwa pozostałe lata, nawet z możliwością straty na nim.
Na serio chcecie pozbyć się kluczowego zawodnika z formacji, która na dziś razem z Benkiem potrzebuje wzmocnienia?
Chcecie grać Kruniciem i Tonalim? Bo prognozy ściągnięcia kluczowego defensa w ciągu kilku tygodni są nikłe, patrząc na to, że CDK ściągalismy chyba ze dwa miesiące.
3
Vol'jin
Vol'jin
17 sierpnia 2022, 19:21
i tak dobrze, że coś jest w okresie przejęcia klubu

za Berlu było praktycznie 0 euro jak próbował z Bee sprzedawać klub, a potem chińczykom. Mogło być jak w Sampdorii gdzie tez Sampa ma być sprzedana i kurek zakręcony ;]
0
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 15:01
Aouar blisko Nottingham Forest - kwota 15 mln euro.

Real za Asensio oczekuje 30 mln, a sam zawodnik 5 netto rocznie.

Justin Kluivert blisko Romy. Jeśli transfer zostanie zatwierdzony, Roma sfinalizuje Belottiego.

Christian Pulisic może odejść na wypożycznie. Widzielibyście go u nas?
2
Rossoneri777
Rossoneri777
17 sierpnia 2022, 15:13
Kluivert już tam nie grał kiedyś?
1
Milanboy
17 sierpnia 2022, 15:14
A nie Fulham Kluivert blisko?

Po co nam lewoskrzydłowy taki jak Pulisic?
1
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 15:14
*Justin Kluivert blisko odejścia z Romy. ;)
3
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 15:23
Oczywiście chodziło o Fulham ;)

Pulisic najwięcej spotkań w karierze rozegrał jako PS. Może z powodzeniem grać po obu stronach.
https://www.transfermarkt.pl/christian-pulisic/leistungsdaten/spieler/315779/plus/0?saison=ges
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 15:25
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 sierpnia 2022, 15:23
Średnio mamy miejsce w kadrze na Pulisicia
Nottingham wymieniło praktycznie całą kadre jak Monza - ciekawe jak skończą
Młody Kluivert to jednak niewypał
2
biedrus
biedrus
17 sierpnia 2022, 15:25
Asensio chce koniecznie odejść z Realu, ale nie zrezygnuje z wysokiej pensji. W takiej sytuacji nasuwa mi się jedno pytanie - czy on chce na pewno odejść?
No chyba, że jak dostanie "tylko" 2 bańki to mu nie będzie miał za co żyć
0
MilanHomer
MilanHomer
17 sierpnia 2022, 15:27
Jakby Pulisić był takim kozakiem jak w FM, to brać za każdą cenę :)
1
Milanboy
17 sierpnia 2022, 15:37
Jaca23 - Bvb oglądam od wielu lat, The Blues jeśli trzeba też oglądam i Amerykanin najlepiej się czuje po lewej stronie mimo, że najwięcej spotkań grał na prawej flance ale to lewe skrzydło jest najbardziej optymalne w przypadku tego gracza, coś ala Jadon Sancho.

Moim zdaniem potrzeba nam prawoskrzydłowego który gra przede wszystkim lewą nogą i ścina do środka.
2
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 15:41
Nie oglądałem większości jego meczów, kierowałem się "suchymi" statystykami, więc wierzę na słowo :D

Ogólnie to było pytanie raczej w formie ciekawostki, bo póki co wiadomo, że raczej nie mamy w kadrze miejsca, dla kolejnego ofensywnego zawodnika.
1
Zuber
Zuber
17 sierpnia 2022, 15:41
Asensio wcale nie chce odejść, to Real go wypycha na siłę. Carlo mu w ogóle grać nie daje. Jakby chciał tak odejść to już dawno by zszedł z pensji.
4
Levy11
Levy11
17 sierpnia 2022, 14:16
Mam dla Was małą zabawę- pytanie. Wiem, że większość od razu będzie pisać o braku takiej możliwości i głupocie. Dlatego to zabawa. Przy jakich zarobkach, na które zgodziłby się grać dla nas Ronaldo. Jak myślicie. Wiem, że zaraz będzie, że nie pasuje, gwiazda itd. To zabawa. Ja bym mu dał 5 baniek rocznie.
0
Corsa
Moderator Corsa
17 sierpnia 2022, 14:25
Ja bym dał mu 20 milionów, na 4 lata.
2
kamillo14
kamillo14
17 sierpnia 2022, 14:29
Sądzę że z jego ego nie zszedłby poniżej 10 mln
1
kamilus
17 sierpnia 2022, 14:38
Gdyby łapał się na ulgę podatkową, to można by mu dać nawet 7,5-8 mln - byłby jednym z najlepiej zarabiających we Włoszech, ale łączny koszt byłby w okolicy 10 mln brutto.

Ale że się nie łapie oraz nie ma dla niego miejsca u nas w składzie, to i nasz zarząd odrzucił taką możliwość.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
17 sierpnia 2022, 14:40
Ja bym mu dał 5 ...ale nie mln a tys xd swoje już zarobił ( ❛ ͜ʖ ❛ )
1
chory
chory
17 sierpnia 2022, 14:51
3 tysiące i umowa o dzieło albo mamy Messiasa na jego miejsce
12
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 14:52
Ronaldo chce grać w LM. Niech dogada się z United w sprawie pensji, a my dobrodusznie damy mu możliwość bezpłatnego uczestnictwa w tym rozgrywkach.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 15:01
Zwrot kosztu dojazdów na treningi i darmowy obiad.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 15:06
Nie więcej niż Ibrze :)
2
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 15:08
Owocowe czwartki i pracę w młodym, dynamicznym zespole.
4
Von Strauss
17 sierpnia 2022, 15:15
Milion euro rocznie, 2 miliony za scudetto i 10 mln za wygraną w LM ;)
1
Deus
Deus
17 sierpnia 2022, 15:28
chętnie bym zobaczył CR7 na 9 zamiast Origiego i Giroud.
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 15:33
I mielibyśmy zrezygnować z jednego z najwiekszych atutów?
0
Zuber
Zuber
17 sierpnia 2022, 15:51
Zlatan i Ronaldo w jednym klubie, wybierz jedno. Zlatan z niego ciągle beke ciśnie.
0
mmielczar123
17 sierpnia 2022, 16:10
Karnet na siłownię i możliwość podziwiania Zlatana
0
Corsa
Moderator Corsa
17 sierpnia 2022, 13:34
Nie mogę doczekać się kolejnego meczu, tylko niech nasi ogarną obronę, bo Bergamo to nie Udine, oni bezlitośnie wykorzystają każdą okazję.
0
mmielczar123
17 sierpnia 2022, 16:12
W zasadzie przy obu bramkach zawinili ofensywni gracze, bo przy 1 któryś z dwójki Rebić/Leao nie upilnował Becao (nwm który dokładnie), a przy 2 to był ewidentny błąd Messiasa.
1
uczciwyoszust
17 sierpnia 2022, 13:21
OFFTOP:

Katakuri = Pinokio
13
Milanboy
17 sierpnia 2022, 13:39
Ta, zarejestrowany 6 dni temu. Ale redakcja niech co rusz go usuwa i usuwa.
0
papik2137
papik2137
17 sierpnia 2022, 13:45
Też tak sądzę. Opowiada straszne kocopoły i wiecznie narzeka ...
0
homerrulezzz
homerrulezzz
17 sierpnia 2022, 14:05
Ja tam na gościa nie zwracam uwagi i problem rozwiązany.
4
Corsa
Moderator Corsa
17 sierpnia 2022, 14:08
Nie ma pewności, że to on, wycwanił się :)

Po drugie, nawet jeśli, to jakoś rażąco regulaminu nie łamie. Jest to trolling, wiadomo, ale bywają gorsze przypadki gdzie trzeba interweniować.

Brać to co pisze z przymrużeniem oka i tyle, znudzi mu się.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 14:11
2
Juzio
Juzio
17 sierpnia 2022, 14:31
Ja bym w życiu innego konta nie założył.
2
Bill11056
Bill11056
17 sierpnia 2022, 14:35
Chyba coś przeoczyłem, cóż takiego zrobił Pinoki, ze został zbanowany?
0
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 14:38
Właśnie chciałem to napisać, gość "śmierdzi" Pinokiem z daleka :D
0
kamilus
17 sierpnia 2022, 14:38
@Bill11056
Napisał swoją opinię jako oficjalną wiadomość kogoś z Club Brugge.
0
Corsa
Moderator Corsa
17 sierpnia 2022, 14:39
@Bill11056, jak to Pinokio, kłamał niedobry :)
1
Benuonuo
Benuonuo
17 sierpnia 2022, 15:08
Nabić na pal!
1
Deus
Deus
17 sierpnia 2022, 13:09
jak sądzicie, jest szansa na SMSa za rok czy nie ma?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 13:13
Nie ma. Lazio go nie puści za czapkę śliwek a on nie zgodzi się na pensję 2 czy 2,5 miliona.
1
Katakuri
Katakuri
17 sierpnia 2022, 13:14
A jak myślisz, skoro drugiego okienko z rzędu nie jesteśmy w stanie sprowadzić jakiegokolwiek PS?

W Milanie raczej gwiazd nie będzie już nigdy. Maks 30 mln na jakiś młody talent i to tyle.

Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 13:23
2
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 13:17
Nie ma. Nie ma sensu też go brać. Oczywiście fenomenalny piłkarz, ale czy odnalazłby się u Pioliego? Najbadziej trenerowi pasowałby na "10", ale tę pozycję mamy obsadzoną, zaś niżej, z dala od bramki i na całej szerokości boiska(obie ósemki Pioliego grają na calej szerokości i prawie całej długości) może się nie odnaleźć grając kilka sezonów jako prawy środkowy pomocnik, który rzadko zapuszcza się na lewą stronę.
0
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 13:22
Prędzej Milan ściągnie Ilicia i "wyrzeźbi" sobie swojego SMS-a w środku pola :P
4
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 14:48
A ja uważam, że mała szansa, ale jest. Największy problem to Lotito, który pomimo rocznego kontraktu w przyszłym roku, zarządzi licytację w której raczej szans nie mamy. W to mercato za Serba Lazio chce ponoć 70 mln, za rok powinno być sporo taniej.

Moim zdaniem wszystko zależy od tego czy RedBird będzie chciał trochę "zaszaleć", czy będziemy dalej mocno oszczędni podczas mercato.
0
hyrus13
17 sierpnia 2022, 16:17
Zobaczymy co pan Kardynał wymyśli. Mnie by to nie zdziwiło.
0
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 13:03
Ehh, Maresca arbitrem spotkania z Atalantą. Maresca... to znowu ty.
1
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 13:05
Maresca, skończ mi MIlan prześladować!
4
kamilus
17 sierpnia 2022, 13:05
A Valeri na VAR. :D
4
Von Strauss
17 sierpnia 2022, 13:56
Juve zaczyna drukowanie? Czy Inter?
1
zbylon
zbylon
17 sierpnia 2022, 12:51
Di Maria - wypalony emeryt, który kontuzjował się na starcie sezonu.
Pogba - kapryśna, przereklamowana gwiazdeczka
Depay - wypchnięty z Barcy bo kasa się nie zgadzała i nie mogli zarejestrować nowych transferów.
Kostic - dupy ten transfer nie urywa. Wolę Rebica
Bremer - fajny transfer, ale czy kosztem De Ligta? Moim zdaniem jednak osłabienie.

Jak na moje to nasze okienko wcale nie wygląda źle, bo nie kupujemy na pałę i tak naprawdę potrzebujemy piłkarzy do głębokich rezerw.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 12:53
3
kamilus
17 sierpnia 2022, 12:59
Przede wszystkim większość zdaje się pomijać fakt, że w ubiegłym sezonie Milan był daleko przed Juve, więc logiczne jest to, że jeśli zespół z Turynu chciał nas gonić, to musiał zrobić więcej i/lub lepsze transfery. Ale i tak wstępną ocenę mercato można będzie zrobić dopiero za kilka miesięcy, bo sezon piłkarski to nie sprint, a maraton.
8
Kamlot68
Kamlot68
17 sierpnia 2022, 13:03
Niby tak, ale jednak szkoda, że akurat w tym okienku jesteśmy w trakcie przejęcia zespołu i nie ma funduszy na transfery. Milan jest po mistrzostwie z bardzo obiecującym projektem, który mógłby przyciągnąć bardzo jakościowych zawodników. Gdyby była kasa na transfery możliwe, że do wykupienia Messiasa by nie doszło, Pobega poszedłby znów na wypożyczenie, a te pozycje zostałyby obsadzone zawodnikami z topki jak Ziyech i SMS.
Obecny skład na top4 powinien wystarczyć, ale nie dziwie się, że wiele osób ma sceptyczne podejście co do obrony scudetto czy wyjścia z grupy w LM i dobrego dwumeczu w 1/8.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 13:04
2
kamilus
17 sierpnia 2022, 13:06
@Kamlot68
SMS w Milanie byłby możliwy chyba tylko przy przejęciu klubu przez szejków i to takich, dla których kompletnie nie liczyłyby się wydatki.
1
Tutkovic
Tutkovic
17 sierpnia 2022, 13:33
Moim zdaniem w Juve Bremer na plus i Di Maria to jest kocur. Nawet jeśli zagra połowę meczy to i tak mega transfer.
1
kamilus
17 sierpnia 2022, 13:43
Z Di Marią to chyba zdecydowana większość oglądających Serie A zgodnie uznaje, że to kozak skrzydłowy, ale że nie chciał zgodzić się na 2-letnią umowę (w Juve jest na rok), to nie łapie się na ulgę podatkową, więc jego 7 mln netto kosztuje klub 12,5 mln brutto, czyli kwotę, która jest poza zasięgiem zdecydowanej większości klubów we Włoszech.
1
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 14:37
Di Maria - wypalony emeryt, który kontuzjował się na starcie sezonu. - właśnie to pokazał w pierwszej kolejce. Jak będzie zdrowy to wciągnie tą ligę jak to zrobił w ostatnim meczu. Rozumiem, że można narzekać na resztę ich transferów, ale narzekać na Di Marię to skrajny nie obiektywizm.
0
cbvirus
cbvirus
17 sierpnia 2022, 14:57
kamilus

Oni postanowili nas gonić a my postanowiliśmy nie uciekać ;). Tak to można skwitować.

zbylon

Dobrze, że wyraziłeś swoją opinię, bo ma się ona nijak do faktów. Jeżeli nie doceniasz Kostićia to naprawdę jesteś oderwany.
0
kamilus
17 sierpnia 2022, 15:47
@cbvirus
Niby tak, ale trzeba brać pod uwagę to, że właściciele Milanu nadal celują w top 4 i grę w LM i to jest priorytet. A że do tego celu nie trzeba wielu wzmocnień, to mamy co mamy.

Moim zdaniem tak naprawdę to brakuje nam konkretnego pomocnika (nr 3 przed obronę) i gdyby takowego udało się pozyskać, to i całe mercato - biorąc pod uwagę okoliczności ekonomiczne - można by uznać za przyzwoite.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 15:56
0
zbylon
zbylon
17 sierpnia 2022, 17:40
Kostic sporo asystuje, więc może razem z Depayem i Di Maria sprawią, że Juve będzie więcej strzelać, bo z tym mieli największy problem w poprzednim sezonie. Niemniej jednak wydaje mi się, że Di Maria nie posadzi Chiesy na ławce. Czy Kostic jest lepszym piłkarzem od Dybali? Śmiem wątpić. Wyciągnęli go jednak za bardzo dobre pieniądze, więc ten transfer jest dla nich finansowo na plus. Depay też na plus, bo to trochę lepszy piłkarz od Moraty. Czy Bremer zatąpi godnie De Ligta? No nie wiem. Moim zdaniem Juve się wzmocniło, ale też szału jakiegoś tutaj nie widzę. Nasze wzmocnienia - Adli, De Ketelaere, Origi, zdecydowanie bardziej do mnie przemawiają. Teraz pozostaje uzupełnianie ławki.
0
karp_fso
karp_fso
17 sierpnia 2022, 19:14
Patrząc na to jak wygrał De Ligt w Juve, a jak wyglądał Bremer w Torino, to Bremer >>> De Ligt. Tzn. Holender nie był zły, ale zdarzały mu się babole i nie był taką ścianą jak Brazylijczyk.
1
NuNoiser
NuNoiser
17 sierpnia 2022, 12:50
Nie wiem, kto tu napisał, że atak mamy kompletny, ale polecam spojrzeć na ilość bramek zdobytych w ubiegłym sezonie. Ibra niedostępny przez pół roku, Origi który jest po kontuzji i De Kateleare, który musi się wpasować w drużynę i póki co jest wielką niewiadomą.
Narazie wzmocnieniem jest Rebic, ktôry wymiatał w preseasonie. Natomiast prawego skrzydła jak nie było, tak nie ma, plus Giroud jest starszy o rok.
0
kamilus
17 sierpnia 2022, 13:05
W zeszłym roku na lewej mieliśmy praktycznie samego Leao, bo Rebic był albo kontuzjowany albo bez formy, na 10 musiał grać Krunic, bo Diaz był bez formy, na szpicy był tylko Giroud, bo Zlatan się leczył a Lazetic od stycznia był za słaby, na prawej zaś mieliśmy dwóch graczy bez formy.

Teraz na lewej mamy Leao i Rebica, którzy dobrze wyglądali w preseasonie, na 10 ostatnio fajnie pokazał się Diaz a w odwodzie czekają CDK i Adli, na szpicę są dobrze tam grający Rebic oraz Giroud i Origi, na prawej dobrze wyglądający w lecie Messias oraz Alexis, ale w razie potrzeby Pioli może tam próbować Origiego, CDK lub Adlego.

Podsumowując - teraz mamy kilkukrotnie więcej możliwości niż rok temu i szukanie problemów właśnie w tej formacji jest moim zdaniem bez sensu. Tym bardziej, że wciąż dziura jest w linii pomocy, gdzie pomocnik nr 3 wydaje się być koniecznością, ale póki co żaden taki gracz nie jest z nami łączony.
5
WielkiZnak
WielkiZnak
17 sierpnia 2022, 12:37
Ktoś ma gdzieś pod ręką obrazek z przewidywaniami Kapicy na poprzedni sezon? xD
0
Rossoneri777
Rossoneri777
17 sierpnia 2022, 11:51
Juve naprawdę zajebiste okienko, za to inter prócz lukaku średnio wyglada. Napoli miało być słabiutkie ale widać ze ADL wie co robi
1
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 11:52
O Napoli będzie odcinek na moim kanale, bo ich wypadnięcie z TOP4 nie musi być takie oczywiste.
1
kamilus
17 sierpnia 2022, 11:59
No, Juventus w defensywie to wygląda naprawdę zajebiście.
7
WielkiZnak
WielkiZnak
17 sierpnia 2022, 12:08
Po pierwszej kolejce raczej nie stawiałbym tez, że ADL wie co robi, bo równie dobrze już za 3 tygodnie mogą mieć problem z gonieniem czołówki walczącą o LM.
To tylko pierwszy mecz, nie ma co oceniać nikogo po jednym meczu. Dopiero po jakichś dziesięciu będzie można coś oceniać, ale i tak potem wszystko może się drastycznie pozmieniać.

Nie można zapominać, że Hellas mocno się osłabił i to też pomogło Napoli.
1
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 12:14
Tak, ale ogólnie Napoli robi mega logiczne transfery, które mogą zgadzać się mentalnie i sportowo.
0
Gzikuu
Gzikuu
17 sierpnia 2022, 12:20
Juventus faktycznie zajebiste okienko patrząc z perspektywy rywali. :)
2
Gzikuu
Gzikuu
17 sierpnia 2022, 12:24
Serial pt. Genialne okienko Juventusu.
Odcinek 1899.

Juventini tu się nie udzielają (chyba), a szkoda. Mogliby niektórzy rozwiać pewne wątpliwości. :)
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 12:25
5
Vol'jin
Vol'jin
17 sierpnia 2022, 13:07
Taki venomik tu by się przydał @miszcz
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 sierpnia 2022, 13:55
Alessio_re6
Tak, tak każdy we Włoszech wypadał z walki o podium po tak radykalnych roszadach w szatni - Juventus za Ferrary, my w 2013 roku, Inter po emeryturze Zanettiego, Roma po oddaniu DDR'a, nawet ostatnio Atalanta po kłótniach z Papu i Iliciciem zaliczyła taki zjazd - tylko oczywiście robiące w gacie przy każdej stykowej sytuacji Napoli ominie kryzys przywództwa... Bajki dla dużych dzieci. De Laurentiis może sobie ściągnąć nawet Joao Felixa do Neapolu, ale póki nie sprowadzi nowych liderów będzie za każdym razem wykładał się w kluczowych momentach, a bez ludzi potrafiących walnąć pięścią w stół te delikatne momenty przeciągną się na resztę sezonu. Po prostu we Włoszech aspekt mentalny jest bardzo często ważniejszy od boiska, szczególnie w miejscach takich jak Neapol i nie zmieni tego żadna zmiana filozofii futbolu.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 13:57
2
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 14:07
Uważam, ze z czasem Kim może stać się liderem, może nie na miarę Koulibaly’ego, ale na jego wzór.
Drużyna Spalettiego tak naprawdę będzie weryfikowana podczas kryzysu, ale myśle, ze sportowo ich stać. Mentalność i psychologia są najważniejsze w sporcie, każdym.
Nie skazuje ich na niepowodzenie, bo piłkarsko tworzy się tam drużyna ma miarę top3 ligi, czy Spalettiego to u ciągnie? Zobaczymy.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 sierpnia 2022, 14:35
Ten Kim co podobno ani słowa po włosku nie rozumie ani po angielsku nie umie płynnie rozmawiać ? Nawet tak nie żartuj. On będzie takim samym liderem jak miał tam być z czasem Osimhen. Z takimi zdolnościami komunikacyjnymi Koreańczyk nawet formacją obrony nie będzie dowodził.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 14:36
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 14:56
Z Osimhena nikt o zdrowych zmysłach nie robił lidera, co najwyżej gwiazdę. W Fenerbahce był liderem, poprowadził zespół do wicemistrzostwa, to mi wystarczy. Co do zdolności komunikacyjnych, gra już drugi rok za granica, wiec jest spora szansa, ze język angielski zna, choć jego pierwsza konferencja odbyła się w jego macierzystym języku, co jest zrozumiałe.
0
grayman88
grayman88
17 sierpnia 2022, 11:39
Ostatnio kolega to napisał. Piłkarze zaczynają przechodzić za darmo do klubów bo mogą żądać większych pieniędzy.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
17 sierpnia 2022, 12:06
nic odkrywczego większa pensja + premia za podpis + działka dla agenta
2
Katakuri
Katakuri
17 sierpnia 2022, 11:33
Skąd Juve ma tyle pieniędzy i dlaczego tylko oni robią tak świetne transfery? Trochę z zazdrością się patrzy, jak sprowadzają same znane nazwiska. Bremer, Di Maria, Pogba, Kostić, może jeszcze ten Depay...

Już pomijając fakt, że w praktyce okaże się czy to wszystko wypali, to jednak na papierze wygląda to genialnie. Czy Juventus jest najbogatszym klubem z ligi włoskiej?
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 11:34
1
proy
proy
17 sierpnia 2022, 11:39
Nie znam danych liczbowych ale wszystko na to wskazuje. Na prawie dekade zdominowali lige, nie mieli zadnej przerwy od LM, maja swoj, nowoczesny stadion...
5
Matim
Matim
17 sierpnia 2022, 11:48
Di Maria - za darmo
Pogba - za darmo
Depay - chyba też za darmo
Kostić - 12mln
Bremer - 40mln
Jednocześnie przypominam, że oddali de Ligta za 80mln.

Teoretycznie nie wydali dużo więcej od nas, choć prowizje i pensje na pewno zrobiły swoje. Inna sprawa, że mają sporo dziur do załatania, a mecz z Sassuolo pokazał, że pomimo takich wzmocnień dużo jeżeli chodzi o grę to się tam nie zmieniło. Ok wygrali "gładko", ale nie prezentowali się jakoś wybitnie.
0
Corsa
Moderator Corsa
17 sierpnia 2022, 11:48
Ostatnich 10 lat:

Juventus
Mistrzostwo kraju - 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020.
Puchar krajowy - 2015, 2016, 2017, 2018, 2021
LM - 2012(1/4), 2013, 2014(finał), 2015, 2016(finał), 2017(1/4), 2018(1/4), 2018(1/8), 2020(1/8), 2021(1/8).


Milan
Mistrzostwo kraju - 2022
Puchar krajowy - brak
LM - 2012(1/8), 2013(1/8), 2022


To jest trolling? Czy serio nie wiesz skąd Juve ma tyle pieniędzy? ;)
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 11:49
6
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2022, 11:48
Poczekaj, świetne pod jakim względem? Jakie to świetne transfery skoro już dwóch się leczy a to dopiero 2 kolejka.
0
kamilus
17 sierpnia 2022, 12:01
"Skąd Juve ma tyle pieniędzy"

Bo mają większe przychody (chociażby przez własny stadion), więc mogą więcej wydawać. A nawet jeśli by byli na minusie, to mają właściciela, który te straty pokryje bez gadania.

"dlaczego tylko oni robią tak świetne transfery"

Bo mają kasę (patrz wyżej).
1
hyrus13
17 sierpnia 2022, 12:11
kamilus

Nie tylko dlatego, "bo mają kasę". Pirlo nie poszedł tam dlatego, że byli bogatsi od nas, tylko dlatego, że go olaliśmy. Barzagliego kupili za 300k, a Pogbę wzięli za darmo. Dwaj pierwsi według większości byli już skończeni, a później zostali filarami drużyny, która masowo zdobywała scudetto.

Fakt, faktem, polityka ściągania zawodników bez kontraktu z czasem odbiła się im czkawką w postaci Ramseya czy Rabiota, ale przez ponad 10 lat robią bardzo fajne wzmocnienia czy się to komuś podoba czy nie i nie zawsze są to drodzy zawodnicy.
2
kamilus
17 sierpnia 2022, 12:15
Imo Juventus sprzed 10 lat to inna polityka transferowa niż obecnie, więc nie ma co tego porównywać.
2
kamilus
kamilus
17 sierpnia 2022, 12:31
Oj tak. Genialne, zazdrość, histeria. Opanuj emocje kolego, będzie ci lżej. Trawa wcale nie jest bardziej zielona po drugiej stronie. Na co dzień też emocję tak tobą rządzą? To musi być strasznie uciążliwe. Otwierasz byle gazetę i już się bulgocze w środku...
Poza tym zluzuj trochę, bo ktoś się pokapuje i stracimy kolejnego użytkownika :)

Co do tego, skąd, za co. Poczytaj sobie co to jest Exor. Juve nawet bez LM będzie mieć kasę na transfery. Dlatego nie rozumiałem nigdy tej chorobliwej chęci by wypadli z pucharów. Niewiele im to przeszkodzi.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 12:32
0
Katakuri
Katakuri
17 sierpnia 2022, 12:36
Miszcz

Czyli uważasz, że nie ma ŻADNYCH powodów do zazdrości?
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 12:38
A dlaczego miałyby być?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 12:39
Nie mierz innych swoją miarą. Ja generalnie nie odczuwam zazdrości :) To bardzo złe emocje. Więc tak. Nie ma powodów do zazdrości. Z perspektywy Milanu czy nawet klubu z Serie F.
Jak włączasz sociale znajomych czy celebrytów to też tak się w tobie kotłuje? Jakie mają auta, jakie widoki itd?
Media i emocje rządzą całym twoim życiem?
6
Sieri
Sieri
17 sierpnia 2022, 10:59
Ale mistrz Włoch dziaduje :D masakra
0
artorn
artorn
17 sierpnia 2022, 11:09
Czy ja wiem, oglądają każde euro z 2 stron zanim głupio wydadzą. Według mnie dobra polityka na nasze możliwości.
9
Rysiu
Rysiu
17 sierpnia 2022, 11:14
Mam nadzieję że co okienko transferowe coś odkładają. I za 2/3 sezony zrobimy totalną zadymę na rynku.
1
cbvirus
cbvirus
17 sierpnia 2022, 10:59
Nie zamierzamy się spieszyć a dokonaliśmy tak naprawdę tylko 1 transfer xDDD
0
Rolnik264
Rolnik264
17 sierpnia 2022, 11:00
jak to 1? :)

A Origi?
0
kamilus
17 sierpnia 2022, 11:26
https://sjp.pwn.pl/sjp/transfer;2578498.html
0
cbvirus
cbvirus
17 sierpnia 2022, 14:50
Rolnik264

to transfer za free i najpewniej nie do podstawowej 11stki. Ja go nie wliczam.
0
Daros
17 sierpnia 2022, 10:52
Jak dla mnie prawy skrzydłowy przyjdzie dopiero za rok. Jeśli Diaz nie odpali to wróci do Realu, na SPO będzie Adli z De Ketelaere, na prawym Messias/Sale i ktoś nowy. Obecnie bardziej potrzeba SP po pozbyciu się Bakayoko. Byłbym raczej za wypożyczeniem doświadczonego gracza w stylu Milnera aniżeli ściąganiem znaku zapytania w postaci Onyediki.
1
papik2137
papik2137
17 sierpnia 2022, 10:30
Ciekawe czy jeśli nie znajdzie się żaden chętny na Zyiecha to jakaś oferta Last Minute na roczne wypo + kwestie finansowe związane z wynagrodzeniem na kieszeń klubu mogłaby przynieść pozytywny skutek, czy faktycznie atak jest już full obsadzony i choćby skały sra*y to Hakim niet i basta.
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 10:35
Jeśli trafiłby się ktoś kto last minute kupi Messiasa, to pewnie w to pójdą. Inna opcja to brak pomocnika, bo wtedy na 100% zostaniemy ze środkiem Adli, Bennacer, Krunić, Pobega i Tonali.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 10:45
Dopóki nie odejdzie ktoś z dwójki Messias/Snickers to raczej bez szans na Ziyecha.
4
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 10:51
Saelemaekersa Milan by i tak nie sprzedał, chyba ze dostałby jakiś bardzo dobry pieniądz, za dużo opcji daje ten piłkarz, by się go pozbywać.
1
kamilus
17 sierpnia 2022, 10:51
Moim zdaniem szansa na Ziyecha jest nawet wtedy, gdy zostaną Messias i Saelemaekers, bo ta dwójka jest wszechstronna na tyle, że mogą obsadzić inne pozycje (Junior 10, a Alexis lewą flankę) - ale warunek konieczny to pójście CFC mocno nam na rękę przy warunkach ekonomicznych, np. opłacanie minimum 50% pensji i żądanie niewielkiej kwoty za samo wypożyczenie.
0
mickflower
mickflower
17 sierpnia 2022, 12:55
Znajdzie się chętny na Ziyecha bez problemu. Sam zawodnik nie będzie czekał do ostatniego dnia okna. Głupoty piszecie mówiąc: jeśli znajdzie się chętny na Mesjasza. Dlaczego? a to dlatego, że dopiero co go wykupili. Nie po to by sprzedać. Jedyna szansa to sprzedać lub wypożyczyć Snickersa. Co do Ziyecha to zjada na śniadanie Mesjasza i Snikersa razem wziętych.
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 13:03
Narazie sam zawodnik czeka na dobry klub z CL od początku okienka.
"Głupoty piszecie mówiąc: jeśli znajdzie się chętny na Mesjasza. Dlaczego? a to dlatego, że dopiero co go wykupili. Nie po to by sprzedać."
Messias został wykupiony z kilku powodów:
- jakość na poziomie piłkarza drużyn LKE/LE,
- etyka pracy na treningach,
- dobre sprofilowanie pod taktykę,
- bardzo niska cena wykupu i właśnie potencjalna plusvalenza.
Czy jeśli trafi się oferta na poziomie 6M w górę, to Milan rozważy sprzedaż? Pewnie tak. Czy sam zawodnik będzie chciał opuścić Mediolan? Przy dobrej ofercie kontraktu, czemu nie. To, że Messias został wykupiony, nie oznacza, że nie może zostać sprzedany.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 13:10
mickflower

Nie wiem skąd to przekonanie że skoro wykupili Messiasa to nie po to by sprzedać.
0
papik2137
papik2137
17 sierpnia 2022, 13:11
Z drugiej strony, kto grający w CL, poszukujący PS i mający budżet na wykupienie go +kilka mln rocznej pensji mógłby sobie pozwolić na taki transfer w tym mercato ? (mowa o Zyiechu)
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2022, 13:15
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 13:18
Może by się ktoś znalazł na Ziyecha, ale mało jaki klub gra z takim bocznym ofensywym pomocnikiem na najwyższym poziomie.
0
Paleontolog
Paleontolog
17 sierpnia 2022, 10:22
W mojej opinii, jeżeli uda się Dyrektorom sprowadzić pomocnika i obrońcę do rotacji (pierwszy skład to ewidentnie sprawa zamknięta) a przy tym "podziękować" Chelsea za Bakayoko to mamy w Milanie sytuację bez precedensu na przestrzeni ostatnich wielu lat. Nie będziemy mieli w kadrze właściwie żadnego, niepotrzebnego/ niechcianego gracza. Można by się przyczepić wyłącznie do Ballo Toure ale on jest stety- niestety jedynym, nominalnym zminnikiem Theo vel Frecciarossa. Okienko nie wygląda spektakularnie ale bajzel kadrowy został finalnie uprzątnięty.
11
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 10:29
Bardzo trafna teza „ Nie będziemy mieli w kadrze właściwie żadnego, niepotrzebnego/ niechcianego gracza.”. Oczywiście będą piłkarze o wątpliwej jakości na dłuższą metę, jak Saelemaekers czy właśnie Fode Ballo Toure, ale koszt ich utrzymania jest tak niski, ze aż nie ma szkoda ich mieć w kadrze, póki nie ma żadnych ciekawszych opcji.
3
Paleontolog
Paleontolog
17 sierpnia 2022, 10:36
Dokładnie. Graczy "wątpliwej jakości" można stopniowo zastępować graczami "pewnej jakości". Co nie zmienia faktu, że ci wątpliwi piłkarze to wciąż gracze potrzebni, a przynajmniej przydatni. Kibicom Milanu jak mało komu trzeba przypominać ilu przez lata mieliśmy graczy w kadrze, którzy wysysali budżet klubu i nasze dusze..
1
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 10:42
Dużą rolę gra tez uniwersalność, bo taki Saelemaekers daje ci możliwość gry w wielu ustawieniach (przejście na trójkę stoperów, na trójkę środkowych pomocników, na grę bez skrzydłowych itp), a i sam jest w stanie grać w wielu rolach, już spójrzmy na same przejście na takie 4-3-3, to tam Alexis może zagrać w 4 różnych sektorach(prawy/lewy skrzydłowy, prawy/lewy środkowy pomocnik)
1
Bandon
17 sierpnia 2022, 10:43
Właśnie mam podobne wrażenie. Każdy będzie mógł zagrać, oczywiście Tonali - Bennacer to inna liga niż powiedzmy Adli - Pobega, ale na słabszego ligowego przeciwnika starczy. Pamiętam jak nasza kadra była wyładowana Mesbahami i Constantami..
1
Paleontolog
Paleontolog
17 sierpnia 2022, 10:49
@Bandon
To i tak daleko szukałeś! Wystarczy zerknąć na kadrę, którą kończyliśmy sezon 2018/2019. Przecież z CAŁEJ tamtej kadry zostali tylko Calabria (który prezentuje bardzo wysoki poziom) oraz... Bakayoko ;) A to tylko 3 lata..
2
Paleontolog
Paleontolog
17 sierpnia 2022, 12:29
A jakie były oczekiwania chore w 2018. W pomocy Montolivo, Mauri, Bertolacci. W ataku Borini na skrzydle. W obronie Laxalt, wrak Contiego, dramatyczny Musacchio i last dance Abate z Zapatą.
Cud, że walczyliśmy o Top 4 do ostatniej kolejki.
0
Szulaj22
Szulaj22
17 sierpnia 2022, 10:15
No to Onyedika raczej do nas nie trafi bo zostalo tylko dwa tygodnie do konca okienka a różnica w kwocie jest spora a jeszcze czeka ich lot do Danii i spotkanie w Lugano wiec wątpie że panuje optymizm co do jego transferu ;)
1
Alexan22
Alexan22
17 sierpnia 2022, 10:10
Witam, pisałem Wam ostatnio o dostawie z Milanstore i ręce opadają..

Od 2 sierpnia do teraz żadnego maila poza tym potwierdzającym złożenie zamówienia - nic o wysyłce, nic o kurierze czy jakimkolwiek numerze paczki do śledzenia - Czy to serio tak długo trwa? Nie powinienem dostać jakiejś informacji?

Jedyne co wiem to numer potwierdzający zamówienie - 17340. Gdy wpisuję go z mailem w celu nadania zwrotu(żeby sprawdzić czy coś takiego istnieje) okazuje się że nie widzą go w systemie. Na maile nikt nie odpowiada.

Jest ktoś w stanie mi pomóc? Z podobną sytuacją wcześniej lub obeznanego z wysyłkami z Italii?
0
flaqu666
flaqu666
17 sierpnia 2022, 10:05
Za 4 mln to nawet z ekstraklapy ciężko by było kogoś wyciągnąć w tych czasach
0
Wojtek_Lechia
Wojtek_Lechia
17 sierpnia 2022, 10:04
Czekam jeszcze na Asensio
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 10:06
Pozdrów go !
0
paweł_paolo
paweł_paolo
17 sierpnia 2022, 10:06
czekaj czekaj ;)
0
Wojtek_Lechia
Wojtek_Lechia
17 sierpnia 2022, 13:59
Będzie w klubie, zobaczycie, jeszcze będziecie kupować jego koszulki ...
0
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2022, 10:01
Nie jestem zwolennikiem sprowadzenia Onyediki dla samego sprowadzenia. Uważam, że nie podniesie od jakości naszej pomocy i nie da więcej niż Krunić czy Pobega. Dodatkowo nie dostanie wystarczającej ilości minut, żeby go w pełni sprawdzić. Według mnie już lepiej zostać z tym co mamy i odesłać Bakayoko.
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
17 sierpnia 2022, 09:55
Na stronie transfermarkt jest fajny zestaw klubowych transferów i podsumowania i liga niemiecka francuska hiszpańska wydała dużo mniej na transfery jak włoska także nie piszcie że we włoszech nie ma transferów itp
bo nawet dół tabeli dużo wydaje :)
2
hyrus13
17 sierpnia 2022, 11:24
Moim zdaniem problem ligi włoskiej polega na złym zarządzaniu. Conte zrobił z Interem scudetto i odszedł, trzeba było zacząć nowy projekt. Juventus też w ostatnich latach bawił się w zmiany trenerów. W Milanie co sezon był ktoś inny, a jak przyszedł Pioli to był taki jeden co próbował się go pozbyć nie dając mu czasu popracować. Na szczęście Maldini postawił na swoim, machina Piolego ruszyła i mamy piękne efekty. Trener musi mieć czas na budowę drużyny, choć czasem od początku widać, że nic z tego nie będzie, jak w przypadku poprzednika Piolego. Dlatego np. Papszun nie poszedł do Legii, bo wiedział, że nie jest czarodziejem i potrzebuje czasu, którego mieć nie będzie, ale za to wykorzystał okazję, żeby właściciel wreszcie zaczął wydawać pieniądze na zawodników.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
17 sierpnia 2022, 14:15
Otóż to. Mam wrażenie że włoskie kluby nie mają żadnego długofalowego pomysłu na siebie. Ot tak od sezonu do sezonu sobie żyją a co za rok to będziemy się martwili za rok. Milan na tym tle dość mocno się wyróżnia na plus. Jakiś tam plan jest i jego realizacja przynosi efekty.
1
Von Strauss
17 sierpnia 2022, 15:14
Ja bym dorzucił jedną ciekawostkę do tego - ilu zawodników przyszło i ilu odeszło z poszczególnych lig:

Serie A
in 193
out 494

Ligue 1
in 230
out 213

LaLiga
in 218
out 246

Bundesliga
in 232
out 214

PL
in 205
out 180

I teraz najlepsze! Tylko Serie A jest in plus finansowo na transferach.
0
kozik___13
17 sierpnia 2022, 09:49
Chcemy uzyskać jak najwięcej za jak najmniej. Wydaje mi się, że jeśli nie N'dicka to mamy już zapewnione wypożyczenie jakiegoś np. Tangangi. Jeśli chodzi l środek pomocy to pewnie Onyedika to dajemy 4 żeby nie wyrzucać pieniędzy, na pewno coś utargujemy z tych 8. Tak to widzę :D
0
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 09:30
Ciekawa sprawa z tym Onyediką. Milan oferuje jedynie 4 mln, a za Sanchesa (według doniesień) oferowali przynajmniej 12 mln. Czyżby plan A na końcówkę mercato zakładał transfer gotówkowy obrońcy lub odkładanie pieniędzy na jakiś transfer last minute? A może do CDK poszło więcej środków niż myślimy i te 4 +/- kilka mln to całość środków na mercato? :P
0
nokoments
17 sierpnia 2022, 09:43
W jednym podcascie sempremilan słyszałem, że Milan korzysta z jakiegoś algorytmu transferowego, który wylicza ile maksymalnie można dać za danego piłkarza - algo podobno sprawdzone i stosowane między innymi przez Liverpool (tyle, że oni mają dużo więcej pieniędzy). O ile to prawda, to być może nie ma sztywnego budżetu na mercato tylko Maldini negocjuje budżet na każdego piłkarza z osobna, na bazie oceny jego wartości przez "kąkuter".

Pozostaje mieć nadzieję, że RedBird rychło domknie przejęcie kontroli w klubie, a Cardinale wreszcie odsłoni karty co do swoich konkretnych planów. I oby to były same asy, bo bez jednoczesnego podniesienia poziomu sportowego i budowy nowego stadionu ta gargantuniczna inwestycja w życiu im się nie zwróci.
5
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 09:49
No to akurat fakt odnośnie wycen piłkarzy. Generalnie skauting Milanu poprzez algorytm działa o tyle sprawnie, ze potrafimy znajdywać fajnych piłkarzy za dobre pieniądze, a jedyny taki ruch który total nie wyszedł to FBT, (Bakayoko nie liczę, bo ten został ściągnięty bardziej po znajomosci), dlatego tez tak bardzo ufam w sprawie transferów. Gdy RedBird przejmie Milan, to wejdzie na większa skale, pewnie będziemy korzystać z Zelusa(tak jak Toulouse) i mieć swoich konkretnych analityków na większa skalę, a planem A zapewne będzie stadion by zwiększyć wartość klubu o naprawdę duuuuzy procent.
3
hyrus13
17 sierpnia 2022, 09:57
Trudno żeby płacili za jakiegoś ziomka z ligi duńskiej zbliżone pieniądze do tych, które oferowali za Sanchesa. I 4 mln, które Maldini proponuje to bardzo adekwatna kwota.
4
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2022, 09:20
Dziwne by było gdyby Milan podzielał zdanie odnośnie kwoty z drugą stroną. Mają dwa tygodnie na negocjacje, może zdarzą.
0
Tanger
Tanger
17 sierpnia 2022, 09:34
Jaki byłby z niego negocjator, gdyby od razu zgodził się na ich warunki.
1
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2022, 10:51
Masz rację, ale oferują 4 mln które dzisiaj moim i za pewne nie tylko moim zdaniem są smieszna kwotą. Stąd uważam że tu wypada podnieść nieco propozycje i się nie ośmieszać. Ktoś tu dobrze napisal że za 4 mln to z polskiej ligi nie kupi się piłkarza.
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 10:55
Kupujący zaczyna negocjacje zawsze od najniższej możliwej kwoty, a sprzedający od najwyższej.
0
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2022, 11:46
I pewnie spotykają się po środku? To pewnie takim tokiem myślenia idąc za ostatni nasz zakup Belgowie żądali z 50 mln.
0
Alessio_re6
17 sierpnia 2022, 12:16
Może tak być, nie musi. Brugge chciało +/- 40M a udało się spotkać może nie po środku, ale blisko.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się