SCUDETTO


MERCATO LIVE 31.07: Strahinja Pavlović podpisał kontrakt z Milanem [21:23]

31 lipca 2024, 09:40, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 31.07: Strahinja Pavlović podpisał kontrakt z Milanem [21:23]

[09:35]: Ostatni dzień lipca przyniesie podpisanie kontraktu ze Strahinją Pavloviciem, który we wtorek pozytywnie przeszedł testy medyczne.

[09:37]: W kwestii kolejnego wzmocnienia, jakim będzie zakontraktowanie Emersona Royala, środowe wydanie La Gazzetta dello Sport informuje, że Milan finalizuje ostatnie szczegóły z Tottenhamem, a dystans finansowy dzielący oba kluby wynosi 1-2 miliony euro. Według przewidywań dziennika do porozumienia dojdzie w okolicach 15 milionów euro (Spurs początkowo żądali 25-30 mln euro).

[09:40]: Corriere della Sera: Rossoneri szukają porozumienia z AS Monaco w kwestii Youssoufa Fofany. Władze klubu z Księstwa na razie nie obniżają swoich żądań i w dalszym ciągu oczekują 35 milionów euro, mimo że zawodnikowi pozostał jeszcze tylko rok kontraktu (wygasa 30 czerwca 2025 r.). Rossoneri przedstawili ofertę za Francuza w wysokości 17 milionów euro.

[09:44]: Daniele Longo na łamach CalcioMercato poinformował, że Milan złożył ofertę za Andreę Consigliego, 38-letniego golkipera Sassuolo (Serie B), którego kontrakt wygasa w przyszłym roku.

[10:52]: OFICJALNIE: Daniel Maldini zawodnikiem AC Monza. [KLIK!]

[12:08]: Według informacji MilanNews, wczesnym popołudniem Strahinja Pavlović podpisze w siedzibie klubu swój kontrakt z Milanem.

[12:39]: MilanNewsStrahinja Pavlović będzie nosił koszulkę z numerem 31. Taki sam numer w przeszłości nosił Jaap Stam (2004-2006).

[14:18]: O godzinie 14:00 Strahinja Pavlović przybył do Casa Milan, gdzie złoży podpis na kontrakcie z Milanem.

[14:45]: Lamine Camara został oficjalnie zawodnikiem AS Monaco. Były zawodnik Metz podpisał umowę do 30 czerwca 2029 roku. 20-latek dołączył do ekipy z Księstwa w zamyśle zastąpienia Youssoufa Fofany, który podczas letniego mercato chce opuścić swój dotychczasowy klub.

[16:24]: Strahinja Pavlović podpisał kontrakt z Milanem do 30 czerwca 2029 roku. Serb przybywa z RB Salzburg za kwotę 18 mln euro + 2 mln euro w formie bonusów. W Milanie będzie zarabiał 1,7 mln euro na sezon. Pozostaje oczekiwać na oficjalny komunikat klubu.

[18:45]: OFICJALNIE: Strahinja Pavlović nowym graczem Milanu! [KLIK!]

[21:12]: Gianluca Di Marzio: W środę odbyło się kolejne spotkanie Milanu z agentem reprezentującym interesy Emersona Royala. W dalszym ciągu zawodnik nalega na transfer do ekipy Rossonerich, ustalane są ostatnie szczegóły między Milanem a Tottenhamem. Brazylijczyk będzie trzecim wzmocnieniem ekipy z Mediolanu podczas letniego mercato.

[21:23]: OFICJALNIE: Lorenzo Colombo wypożyczony do Empoli FC [KLIK!]



128 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
1 sierpnia 2024, 06:59
Kurde ale Milan w gazie xddd City w pysk, Real w pysk, potężny Milan potężnego Foneski :D
0
bebok40
31 lipca 2024, 22:51
Gdzie żółty pasek, już ktoś dzisiaj wspomniał jak przystało na tą stronę. Jest transfer !
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 sierpnia 2024, 00:27
Zasłaniał reklamy, to usunęli.
18
Semper Fideli
Semper Fideli
31 lipca 2024, 22:50
Jakim składem mamy wyjść na Real, sa gdzies składy ? Bo zastanawiam sie czy warto sie budzić
0
DarthImpaler
1 sierpnia 2024, 01:04
składy zapewne gdzieś ok 1h przed meczem jak zwykle?

ps. Ale jak to się budzić? Przecież się nie kłaść jest prostszą metodą. XD
1
Shevc
1 sierpnia 2024, 01:09
Składem węgla i papy :P
1
szymoninho19
szymoninho19
31 lipca 2024, 22:00
No podziw dla Romy, my się brandzulemy pół okna na 2 transfery a oni dopinaja naprawde solidne nazwiska. Kupują w dobrych pieniądzach krola strzelców La Ligi. Szczerze moglismy miec Guyrassiego w najlepszej kasie, moglismy nawet solidnego Fullkkrunga, Ukrainca a skonczymy z napastnikiem last minute który nie wiadomo czy bedzie numerem dwa czy trzy. Troszkę mnie to martwi
2
DarthImpaler
1 sierpnia 2024, 01:08
Piszesz o tej romie co już 3 lata temu miała nas lać jak dzieci i bijąc się o mistrza i coś w LM miała pokazać Milanowi jak się robi transfery?

Nie wiem co się stało na tej stronce ale jakby roma czy inne napoli zatrudniło np. Moratę to byłby płacz że takiego super grajka konkurencja wyciąga za grosze jak Milan kogoś (Moratę np) zatrudni za grosze to Milan bidaki za 1 ojro się pokroją ale nie zapłacą konkurencja to potrafi w transfery.

Dziwne czasy nastały oj dziwne
3
Vol'jin
1 sierpnia 2024, 01:09
zaraz będzie płacz, ze chcemy Abrahama na wypożyczenie :)

Jakby grał tak jak w pierwszym sezonie to Fullkrug i Dovbyk mogą się chować :)
1
Tanger
31 lipca 2024, 21:31
Gdzie żółty pasek? Mamy nowego piłkarza, o co tak ciężko w tym okienku, a tu jak w dzień powszedni.
0
Vol'jin
31 lipca 2024, 20:41
Ten Camara zastępuję drugiego Camary który poszedł do Arabii + dostał zawieszenie na 4 mecze w L1 za brak gry w tęczowej opasce :)
0
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2024, 21:47
Chory swiat
2
GWIDON1979
GWIDON1979
31 lipca 2024, 20:23
Dawać Fofane do pomocy i Davida na nową 9
3
daro12555
daro12555
31 lipca 2024, 20:17
Bardzo ciekawy transfer Aleksey Miranchuka do Atalanty Usa .Czyli Amerykanie kupują Rusków .
0
Rafał0209
31 lipca 2024, 20:16
Nowy Stam już jest, to teraz nowy Cafu Emerson :)
1
ogarnijse
ogarnijse
31 lipca 2024, 20:09
Zastanawia mnie tylko jedno, skoro zarząd planował wydać ok 40mln na zirkzee to co stanie/stało się z tymi pieniędzmi bo wydaje mi się że obrońca, def. Pomocnik i napastnik byli wliczania w koszty już od początku.
Czy ktoś do środka pola jest uzależniony od odejścia Bennacera/Adliego? Czy czeka Nas jakaś 'bomba' pod koniec okienka xD
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 20:10
0
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 20:24
Zarząd pewnie przymierzał się do sprzedaży Alexisa, Adliego, Colombo, Maldiniego, Benka i CDK. Udało się tylko z ostatnimi(płatność na zimę) i dlatego nasze ruchy są mocno ograniczone.

Nie ma sianka = nie ma granka. Kupiliśmy Moratę, Serba, zapłacimy za Emersona, a dalej będzie trzeba zaczekać, aż ktoś zostanie sprzedany(wymienieni powyżej lub Thiaw).
3
tommyb1
31 lipca 2024, 21:26
Oczywiście że będzie bomba... Przyjdzie Toney ;)
0
Squall
Squall
31 lipca 2024, 20:05
Powiem wam chlopaki i dziewczyny, że chyba pierwszy raz nie wiem czego się spodziewać po tym sezonie, bo raczej po poprzednich sezonach z Piolim,czy jeszcze dalszych w skladzie z Kucką, można było się spodziewać mniej więcej o co bedziemy walczyć, ale teraz, równie dobrze środek tabeli albo efekt wow. Możę się nakręciłem, ale nie mogę się już doczekać nowego sezonu.
4
SirLouis
SirLouis
31 lipca 2024, 19:12
Here we go! Teraz kolej na Emersona Royala. Osobiście najbardziej jednak czekam na defensywnego pomocnika, bo tutaj była wg mnie największa dziura.
4
Orzelek79
Orzelek79
31 lipca 2024, 18:46
Witamy na pokładzie.
0
Tanger
31 lipca 2024, 18:36
Witamy Serba w Milanie. Niech idzie w ślady Stama. Forza Pavlović!
3
Da.vid9
Da.vid9
31 lipca 2024, 18:24
Oficjalnie Pavlovic w Milanie! Forza!
2
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
31 lipca 2024, 18:23
Tanner Tessmann - młody, defensywny pomocnik i przedewszystkim hamerykanin dokupienia za +/-7 mln.
Chciał go.Inter a teraz jest blisko Violi.czemu My nigdy się nim nie zainteresowaliśmy?
Jak już wystrzeli w Violi to za 50 mln będziemy chcieli?

[b]Obrażanie drużyny przeciwnej. Upomnienie. // Corsa[/red]
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2024, 08:39
1
patoo_07
patoo_07
31 lipca 2024, 18:55
A jaką masz pewność, że wystrzeli? Jak nam Zeroli wystrzeli, to będzie nasz i też będzie dużo warty.
4
Vol'jin
31 lipca 2024, 20:17
Inter go chcial, gracz nie bo uwaga on chce łapać minuty

w Milanie miałby je? tyle samo co w Interze czyli 0
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
31 lipca 2024, 22:28
Zeroli jest młodszy i jeszcze nie mial szansy pokazać tyle co Amerykanin na poziomie Serie A czy B.
Ale zgodzę się że też mam nadzieję że coś pogra i za rok dwa będzie naszym podstawowym pomocnikiem - razem z Tonalim ;)
0
Bufor85
Bufor85
31 lipca 2024, 18:12
A tak a propo Strahinji to przypomniał mi się taki Strahowyj z Domisiów, które puszczałem synowi jak miał 2 latka:).
0
sharakmilanista
sharakmilanista
31 lipca 2024, 18:03
nie rozumiem dlaczego tak łatwo odpuściliśmy Fullkruga za stosunkowo niewielkie pieniądze..

gość zjada na śniadanie takiego Abrahama czy Broję
1
Jaca23
Jaca23
31 lipca 2024, 18:22
Bo nie ma na to wszystko kasy. W klubie ustalono, że bardziej priorytetowe jest ściągnięcie najpierw stopera, PO, a potem DP. Rezerwowy napastnik przyjdzie pewnie pod koniec okna i myślę, że to będzie jakaś opcja low-cost.
4
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
31 lipca 2024, 18:24
31 lat a My już mamy Morate
2
_PAOLO_
_PAOLO_
31 lipca 2024, 19:03
Jaca23

O ile w ogóle ktoś przyjdzie, nic nie słychać o odejściach Jovicia, czy Colombo.
0
savicevic88
savicevic88
31 lipca 2024, 19:08
Colombo w Empoli.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
31 lipca 2024, 19:10
savicevic88

A no racja.
0
dbmat
dbmat
31 lipca 2024, 16:41
Offtop: Nie wiem czy było już jakieś info ale podobno Serie A zostaje w Eleven Sports.
https://www.sport.pl/pilka/7,65083,31177441,dogadali-sie-kolejne-prawa-pilkarskie-trafily-do-eleven-sports.html
9
boguc69
boguc69
31 lipca 2024, 16:59
oficjalki jeszcze nie ma - na stronie eleven jest tylko info o starcie hiszpańskiej 15.08 i że od stycznia będą mieć znów szkopską
0
Robso
Robso
31 lipca 2024, 17:07
Na stronach Eleven Sports cisza na ten temat.
0
Boateng93
Boateng93
31 lipca 2024, 18:06
Oby, jednak w Eleven do Serie A mają fajnych komentatorów.
3
dbmat
dbmat
31 lipca 2024, 18:16
Raczej pewne:
liga włoska (Serie A Enilive) - nie ogłoszono nadawcy, choć prawdopodobnie nadal będzie to Eleven Sports (aktualizacja: mecze Serie A są już obecne w sierpniowych ramówkach)

Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/238062/puchary-i-ligi-pilkarskie-w-telewizji-gdzie-transmisje-sezon-202425.html
0
Pavlović31
Pavlović31
31 lipca 2024, 18:30
Mi pasuje bo dopiero umowę podpisywałem na kablówkę i wykupiłem pakiet Eleven, tak to by mi było mało potrzebny. A u tamtych złodziejów z Polsatu czy na jakichś innych kanałach streamingowych nie oglądałbym.
3
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
31 lipca 2024, 19:27
Wszyscy na to bardzo czekamy i liczymy. Serie A w Polsce to od czasu Eleven najlepsze co mogło być. Byle szybko oficjalka się pojawiła i będzie spokój :)
4
Mil_online
Mil_online
31 lipca 2024, 22:08
GLAMOUR JUVE znowu w natarciu!
0
gambit17
gambit17
31 lipca 2024, 23:25
Boateng93 - fajnych komentatorów, cały skład to kibice juve. Spuszczają się nad tym juve jakby grali co mecz o finał Ligi Mistrzów. Boli ich bardzo silniejszy Milan
0
nokoments
nokoments
31 lipca 2024, 16:34
Księciunio Ibra będzie miał w klubie swojego Tołdiego xD

Dawać Fofanę teraz.
1
palonettoACM
palonettoACM
31 lipca 2024, 18:22
Ibra kadabra redbirdowska makabra,
sekretem jest przepis na ekselowy sok.

zobacz saaam jak Furlani skacze tam i siam ;p
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 18:23
5
spread
spread
31 lipca 2024, 16:04
Oftop do transferów, ale dla fanów Fify (teraz fc25, wiemy że mało takich osób zostało :P)
Milan i Inter nie będą licencjonowani w następnej odsłonie, będzie losowa nazwa i herb :(
0
Speed
Speed
31 lipca 2024, 16:18
Cieķawi mnie nazwa juve nazywało się Piemonte Calcio Roma roma cf a atalanta bergamo fc.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
31 lipca 2024, 16:37
W eFootball jest licencja i praktycznie wszyscy gracze mają zrobione twarze.
1
Michał92
Michał92
31 lipca 2024, 16:37
Ale lipa, chociaż w ea24 nie da się grać xD.
1
k__f__c
k__f__c
31 lipca 2024, 16:38
AC Lombardia
Inter Lombardia
3
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
31 lipca 2024, 18:29
No i super.
Gwóźdź do trumny śmieciowej gry na poziomie Fortnita.
Niech w końcu w e footbol dadzą normalny tryb kariery i będzie można tam pograć uchochanym grande Milanem.
Gameplayowo gra Japończyków broni się a brak wylewów w obronie pokazuje że da się tylko trzeba chcieć nawiązać do prawdziwej piłki.
1
Speed
Speed
31 lipca 2024, 22:21
Niestety taka prawda, mimo wielkich zapowiedzi ea fc24 to tryb ultimate team był tragiczny, wiele wylewów, błedów tworców, nic nie dające aktualizacje i wystraczy, że zrobił byś pare streamów z gry i już miałbyś podkręcony drop do paczek i wyamksowany tryb w pierwsze tygodnie gry. Tryby kariery niby ulepszone, ale dalej zero realistyki
0
paradyszek
paradyszek
31 lipca 2024, 14:58
Tak się dużo dzieje w naszym mercato, że zamiast pisać o transferach do AC Milan - piszemy o AS Monaco XD
1
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 15:09
W teorii jest to klocek domina, który może zaprowadzić do nas Fofanę, inaczej mówiąc - powiało optymizmem :P
20
Zoro_9
Zoro_9
31 lipca 2024, 16:07
W uśmiechniętym Milanie wiecznie panuje optymizm ;-)))
6
savicevic88
savicevic88
31 lipca 2024, 16:29
Z wypowiedzi Corsy najbardziej podoba mi się słowo "klocek"...

Oby nie był to jednak poranny klocek po sobotnim chlaniu xD
6
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 19:09
Haha, kostka xD ale klocek chyba bardziej tutaj pasuje :P
0
ósmy
31 lipca 2024, 14:29
Najdłużej ten numer 31 na koszulce nosił Luca Antonelli.
Po jednym sezonie nosili m.in. bramkarz Flavio Roma, Ibrahim Bà, Digão, czy Patrick Vieira.
Z najnowszych nabytków to Caldara i Pellegrino.
6
Piotrek1899
Piotrek1899
31 lipca 2024, 16:04
A Jaap Stam?
0
ósmy
31 lipca 2024, 16:10
^
Był wymieniony w newsie z 12.39.
0
Starosta
Starosta
31 lipca 2024, 20:11
No to poza Stamem to powiem Ci same VIPy.
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 20:14
4
imperator5000
imperator5000
31 lipca 2024, 14:06
Uważam, że nie klub nie powinien tak lekką ręką oddawać nowym piłkarzom numerów klubowych legend.

Rozumiem, że Pavlovic jest ambitny, ale są świętości, których nie wolno szargać.

Na pewne rzeczy nie powinno być miejsca w takiej instytucji jak AC Milan.

Numer Mattii Caldary powinien być zastrzeżony, a nie oddany jakiemuś leszczowi.
25
lyndonmilan
lyndonmilan
31 lipca 2024, 15:29
Caldarinho lenda e herói
0
pijanyroman
pijanyroman
31 lipca 2024, 13:12
No właśnie, nie wiem czy ktoś się tu już pokusił o jakieś porównanie atrybutów fizycznych Pavlovicia do Jaapa Stama, ale zdecydowanie chciałoby się, żeby na takiego obrońcę finalnie Serb wyrósł ;)
2
Rossoneri777
Rossoneri777
31 lipca 2024, 12:55
Odnoszę wrażenie że Ibra nie ma żaden wiedzy na temat zarządzania klubem.
Do tego cały nasz zarząd chyba nie ma tej cechy.
6
Piotrek1899
Piotrek1899
31 lipca 2024, 16:05
Niby czemu? Dlatego, że nie dają się robić w bambuko i przepłacać za gości z rocznym kontraktem? Pffff.
0
Mil_online
Mil_online
31 lipca 2024, 22:11
Faktycznie, klub na skraju bankructwa, kadra same stare dziadki, których wartość leci na łeb, na szyję.

No za późnego Berlu to dopiero było zarządzanie, nie to co teraz...
0
Jaca23
Jaca23
31 lipca 2024, 12:46
Emerson to totalna padaka. My to jednak musimy co jakiś czas odwalić jakiś numer podczas mercato. Jak nie Origi to Emerson.
3
Bufor85
Bufor85
31 lipca 2024, 13:39
Nie możemy tak mówić po osądach innych. Jeśli do nas przyjdzie ten Royal, to wtedy zobaczymy, co zrobi dla Milanu. Może tu się odnajdzie i odbuduje, albo tak jak Origi, nic nie zagra. Zobaczymy. Nie ma co od razu zaprzeczać tej decyzji. Problemem może być tylko potem pozbycie się go jeśli nie wypali, ale to już problem zarządu.
13
Piotrek1899
Piotrek1899
31 lipca 2024, 14:25
Facet jeszcze nawet pół minuty nie zagrał w Milanie, ba, nawet kontraktu nie podpisał, ale Jacuś już nawiązał do hitu Maldiniego i się popłakał xdxdxdxd.
8
Paolo03
Paolo03
31 lipca 2024, 15:10
Jaca caly czas płacze że nic nie idzie i Milan to zaraz spadnie do Serie B
3
kamilus
kamilus
31 lipca 2024, 15:15
Cóż, czytając komentarze na tej stronie to często się zastanawiam, czemu niektórzy tu piszący nie są DS-ami klubów z top5 lig, skoro tak dobrze znają się na ocenach graczy i ich wartości na rynku...
4
Piotrek1899
Piotrek1899
31 lipca 2024, 15:26
kamilus

Ja jestem przekonany, że niektórzy gdzieś tam podobne funkcje pełnili z wiadomym skutkiem ;) I teraz próbują tutaj się wykazać;p

3
kamilus
kamilus
31 lipca 2024, 15:45
@Piotrek1899
Jak myślisz, który to Mirabelli? :P
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 lipca 2024, 16:00
kamilus

To tylko domysły, ale stawiam na tego, pod którym piszemy ;p
0
Jaca23
Jaca23
31 lipca 2024, 16:08
Bufor85
To nie jest osąd innych, to jest mój osąd. Idąc tym tokiem rozumowania to każdy problem będzie problemem zarządu, ale to my kibice później oglądamy tę mizerię na boisku.


Piotrek1899, Paolo03, kamilus
Płakać to będziecie wy, lizodupy Cardinale i Furlaniego jak będzie trzeba się z tym Emersonem bujać jak z Origim. Ale przecież tego nie przyznacie i dokładnie tak jak teraz będziecie zachwyceni dalszymi ruchami podczas beznadziejnego zarządzania RedBird.


Paolo03
Pokaż mi gdzie i kiedy napisałem, że Milan spadnie do Serie B. A propos miejsca w tabeli zawsze jestem wstrzemięźliwy i nawet z tragicznym mercato jak do tej pory uważam, że skończymy w top4.


Piotrek1899
Nawiązałem do nieudanego transferu Maldiniego, bo jestem obiektywny, w przeciwieństwie do ciebie, gdy w każdym poście wjeżdżasz między pośladki Furlaniego bez wazeliny.
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 16:11
0
kamilus
kamilus
31 lipca 2024, 17:31
@Jaca23
Wskaż mi proszę choć jedną moją wypowiedź, w której pochwalam transfer Emersona - wyzywać jest łatwo, ale merytorycznie (i bez emocji) pisać ciężej.
3
ósmy
31 lipca 2024, 12:41
Ciekawe załozenia:
- Berardi do Fiorentiny,
- Nico Gonzalez do Atalanty
- Juve rusza po Koopemainersa i Adeyemi,
1
tommyb1
31 lipca 2024, 13:36
ciekawe kiedy nadzór finansowy ruszy po Juve
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 lipca 2024, 14:09
Koopmainers wyceniony na 60 milionów (podobno, przynajmniej według mediów Atalanta odrzuciła ofertę wynoszącą 45 mln). Juventusu nie stać na taki transfer aktualnie, a Atalanta nie ma parcia, by obniżać cenę za swojego piłkarza. Oni raczej sprzedają zawodników powyżej, nie poniżej wartości, szczególnie swojego najlepszego grajka nie puściliby do ligowego rywala półdarmo. Nie wierzę jakoś w ten transfer.
1
Bandon
Bandon
31 lipca 2024, 15:27
Juve to akurat sobie całkiem przyjemną plusvalenze trzaska na wychowankach. My naszych oddajemy za darmo.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
31 lipca 2024, 12:35
Morata/Jovic/X-Fuelkrug?

Leao/Okafor - Pulisic/RLC - Chukwueze/Alexis

Bennacer/Fofana?/Adli? - Reijnders/Musah/Pobega?

Theo/Jimenez? - Pavlovic/Thiaw - Tomori/Gabbia/Kalulu - Calabria/Emerson?

Mike/Sportiello/Consigli?

Tak to widzę, dramatu nie ma, ale żebyśmy mieli jakąś mocniejszą kadrę od Juve to bym nie powiedział, a jest jeszcze przecież Napoli, Roma i Atalanta.
Martwi brak Włochów oraz doświadczonych graczy (z nowych jedynie Morata). Fajnie byłoby się pozbyć i cokolwiek zarobić na FBT, Origim, Pobedze i/lub Adlim. I do tego wprowadzanie młodych - Jimenez, Barthesagi, Zeroli, Traore, Camarda.
Marwti głupie oddanie Simica ale z nim raczej była sytuacja bez wyjścia, bo chciał grać, a Milan to nie miejsce do wpuszczania 19 latków bo mają jedynie sam potencjał, zwłaszcza na ŚO, a tą pozycję mamy solidnie obsadzoną niestety.
Planowo na wszystkich wydamy ok. 70 mln (Morata 13 mln, Fofana jeśli przyjdzie, nie wiem 22 mln?, Pavlovic 20 mln, Emerson 15 mln).
Fajnie jakby przyszedł jeszcze np. Hummels albo jakiś nieoczywisty napastnik.
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 lipca 2024, 12:51
Czyli ściągamy fizyczna/dobra w defensywie 8 i sadzamy ja na ławkę a gramy tak jak w poprzednim sezonie duetem Bennacer Reijnders na pivotach? Trochę przepis jak coś zmienić żeby nie zmieniło się nic.

Przy tym ustawieniu niestety będzie miejsce tylko dla jednego z dwójki Bennacer/Reijnders obok wspomnianej 8. Zakładając, że Puli będzie grał na 10.
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 12:53
0
mmielczar123
31 lipca 2024, 12:53
Ja liczę na to, że zmiennikiem Pulisica będzie Liberali. Może nie od początku sezonu, ale za jakiś czas mógłby powoli wchodzić do pierwszej drużyny w miejsce RLC, który nie powinien grać na 10.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 lipca 2024, 13:26
Serio nie uważasz, byśmy mieli mocniejszą kadrę od Juventusu? Milan ma aktualnie drugą kadrę w Serie A i trudno z tym polemizować.

Juventus ma mocniejszą szpicę w osobie Vlahovicia, choć od kiedy przyszedł do Juventusu, to nie udało mu się 20 goli strzelić. Te 14 i 18 goli w przypadku napastnika za 72 miliony to trochę mało. Skrzydła Milan ma najmocniejsze w lidze. Środek pola aktualnie Juventus ma lepszy, tutaj nie będę polemizował. W defensywie z Juventusu chyba tylko Bremer by grał w Milanie w pierwszym składzie, choć i Danilo w formie pewnie wygryzłby Calabrię. Cała reszta defensywy Juve to szrot, nie licząc może Cambiaso, ale poziomem do Theo i tak nie doskoczy. Na bramce mamy Maignana, uważanego za jednego z najlepszych na świecie, a oni Di Gregorio, który ma za sobą na razie jeden wybitny sezon. Więc trzech piłkarzy Juventusu na pewno by w Milanie było w pierwszym składzie: Bremer, Vlahovic i Douglas, a do tego być może Danilo i Thuram (choć Reijnders w duecie z Douglasem by na pewno wypalił). Nie jestem jakimś huraoptymistą, ale twierdzić, że Juventus ma lepszą kadrę od Milanu, lub że Milan nie ma lepszej kadry od Juventusu, to już trochę przesada.

Milan nie ma słabej kadry, co najwyżej niepełną. Ale to samo można powiedzieć o drużynach, które wymieniłeś. Juventus nadal będzie grał w obronie Gattim, na skrzydłach Weahem, Mckenniem czy szukającym od trzech sezonów formy Chiesą. W Napoli ciągle w defensywie będą Rrahmani czy Jesus (w duecie z Buongiorno), na bokach Rui czy Di Lorenzo, a na skrzydle Politano. O Romie też nie ma co wspominać, bo tam właściwie tylko Dybala, Pellegrini i Baldanzi mieliby dla Milanu jakąś wartość, reszta grzałaby ławkę.

Trochę mnie drażni to ciągłe gadanie, jak to u sąsiada trawa na trawniku zawsze bardziej zielona. Każdy transfer rywali to majstersztyk i wzmocnienie, a Milanu - dziadostwo. Kadry rywali to potęgi, a Milanu to dno, wszyscy od nas silniejsi, a kiedy się przejrzy składy przeciwników, to się okazuje, że od biedy po 3-4 zawodników byłby sens wyciągnąć z tych drużyn, a reszta to by byli w Milanie rezerwowi, i to nawet niekoniecznie pierwszego wyboru.
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 13:28
5
Skot Łilson
Skot Łilson
31 lipca 2024, 14:05
muamba
No to zamienić skład na Bennacer/Reijnders - Fofana?/Musah - kwestia ustawienia ale to dywagacje moje. Wiadomo że jak przyjdzie Francuz za 20 mln lub więcej to po to by grać. Liberali ma potencjał i też go widzę w szerokim składzie (zapomniałem o nim wspomnieć) ale jednak trzeba też gdzieś upchnąć RLC którego na razie nikt nie chce kupić, a za 20 mln + w sumie mógłby iść w świat.
Gianni
Nie napisałem że mamy słabszą kadrę od Juve, tylko że nie jakąś drastycznie mocniejszą. Jak sam zauważyłeś z Juventusu mogliby u nas grać Bremer, Danilo, Douglas, Thuram? i Vlahovic więc do prawie połowa kadry. Mike jest lepszy od Włocha tylko szkoda że co roku wypada średnio na 2 miesiące, a di Gregorio gra od 5 lat regularnie z czego od 2 dobrze w Seria A i wielu (w tym ja) chętni go widzieli w miejsce naszego Francuza.
Ostatni akapit to raczej nie do mnie bo nigdy nie zachwalałem trawy u sąsiada choć doceniam obecne solidne wzmocnienia juve i dość kompletną kadrę interu.
Reasumując co do Romy czy Napoli masz rację ale można to samo napisać u nas, niepewny duet ŚO, średni Calabria czy brak póki co konkretnego DP, do tego Morata mimo że się cieszę że do nas przyszedł wypada blado przy Martinezie, Vlahovicu czy Osimehu.
I tak jak napisałem na początku, nie uważam że mamy słabszą kadrę od Juventusu, ale na pewno nie mocniejszą na tyle byśmy się stawiali w roli faworytów.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
31 lipca 2024, 11:23
W tym okienku szkoda mi bedzie okazji jaka była mozliwość wyciagniecia Soule..
1
palonettoACM
palonettoACM
31 lipca 2024, 11:37
Okazja okazją, ale ładowanie 30 baniek w gościa, który raczej pierwszego składu by nie miał - to raczej nie w Milanie...

...chociaż przykład Chuwkueze mówi co innego.

Poza tym uważam, że jakiekolwiek transfery z Juventusem powinny zostać zlikwidowane.
10
Von Strauss
Von Strauss
31 lipca 2024, 12:28
Ceterum censeo Juventus esse delendam.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
31 lipca 2024, 13:43
Palo
Dlaczego miałby nie mieć pierwszego składu ? Uważasz że więcej sensu ma granie Lotusem ?

Ten chłopak ma wszystko aby stać się topowym piłkarzem a przy obecnym rynku jest w promocyjnej cenie.

W mojej wizji zrobił bym wszystko aby pozbyć się Anglika i w zamian wyciągnąć Argentyńczyka, no cóż.
Ciekaw jestem formuły czy uda się Juve wcisnąć jakiś Kruczek do tego transferu
0
palonettoACM
palonettoACM
31 lipca 2024, 14:27
Loftusa też z chęcią bym się pozbył, ale jest jeszcze Nigeryjczyk.

Wszystko wskazuje na to, że idziemy w kierunku 4-2-3-1.
Leao - Pulisić - Chukwueze

Fonseca kilka dni temu mówił o Amerykaninie w kontekście 10, a dzisiaj jeszcze od Leao poszło namaszczenie.

Nigeryjczyk zaś miał conajmniej obiecującą końcówkę poprzedniego sezonu. Wysyła poważny sygnał do bycia starterem, z perspektywy excela jest to dość znacząca inwestycja i duży koszt na liście płac, on nie może siedzieć na ławce w dłuższej perspektywie. Jak w tym sezonie nie odpali, to pewnie trzeba będzie go sprzedać. Na razie są jednak pozytywne przesłanki i "panuje optymizm".

Sprowadzając Argentyńczyka po prostu robi się niepotrzebny na ten moment koszt, są inne pozycje które wymagają większej uwagi. Pomarzyć oczywiście można, ale co po tych marzeniach, jeżeli jasno widać jakie są realia finansowe dzisiejszego Milanu.

Z chęcią bym również Soule w Milanie zobaczył, ale swojej wizji i swoim kibicowskim marzeniom założyłem na ten moment kaganiec, obniżając zdecydowanie oczekiwania. Soule narodził się z NextGena, więc może za jakiś czas i nasze Futuro jakieś perełki na świat wyda...

a kruczek to chyba Juve będzie mieć jakis % od następnej sprzedaży
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 14:31
2
Bufor85
Bufor85
31 lipca 2024, 11:21
A może przyjdzie jeszcze ktoś spoza UE? Jakiś Brazylijczyk albo Argentyńczyk? Bo chyba możemy takiego sprowadzić?
0
biedrus
biedrus
31 lipca 2024, 11:48
A nam jest potrzebny ktoś spoza UE, a najlepiej Brazylijczyk albo Argentyńczyk?
0
jarek2572
jarek2572
31 lipca 2024, 11:19
✍️ Daniel Maldini został definitywnie wykupiony przez Monzę. Milan nie otrzymał żadnej kwoty odstępnego, ale zapewnił sobie 50% zysku z kolejnego transferu skrzydłowego.

Xdddd
6
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 11:36
a tu cyk Daniel po kilku latach wart 80 milionów, ale z wdzięczności za daną szansę postanawia przez całą karierę grać dla Monzy :D
1
Bandon
Bandon
31 lipca 2024, 11:38
Odejdzie po tym, jak się kontrakt mu skończy XD
1
Billy_Costacurta
31 lipca 2024, 10:52
Pavlovic i Morata spoko.
Jeszcze defensywny pomocnik - Fofana i prawa obrona - Royal.
Jak serio zbiją te ceny to ja okienko uznam za spoko, ale bez szału.
Wszystkie nasze pozycje wymagające uzupełnień zostaną uzupełnione.
Przydałoby się więcej transferów wychodzących
4
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 10:47
Ciekawe co teraz z tym napastnikiem, chciałbym zobaczyć u nas tego Abrahama, ale Roma raczej z ceny nie zejdzie, a kwota trochę za wysoka.

Kto jeszcze wchodzi w rachubę?
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 10:48
1
Mellion
31 lipca 2024, 10:51
Serio Corsa chcesz zobaczyć tu tego połamańca?
4
kamilus
kamilus
31 lipca 2024, 10:55
Ponoć Abrahama chcemy tylko jako wypożyczenie z opcją wykupu.
1
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 10:58
@Mellion, nie ma zasady, może się znowu połamać, a równie dobrze zaliczy dwa sezony bez najmniejszej kontuzji.

Pulisić również miał taką łatkę, ale nie ulegało wątpliwości, że jest w nim jakość. Tak samo widzę sytuację z Abrahamem.

Jeśli ominą go urazy, to mielibyśmy bardzo konkretnego napastnika, jednego z lepszych w ostatnich latach.
3
Zoro_9
Zoro_9
31 lipca 2024, 11:10
wypożyczenie Broi?

opcji nie ma za wiele.
0
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 11:11
@kamilus, to byłaby luksusowa sytuacja, ale raczej nie ma nawet co się nastawiać, Roma potrzebuje kasy.
1
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 11:13
@Zoro_9, z opcją od biedy ujdzie, lepszy rydz niż nic.
0
Vol'jin
31 lipca 2024, 11:33
Serio Corsa chcesz zobaczyć tu tego połamańca?

Dobra podaj mi historię kontuzji Abrahama przez te 3 lata.
Bo po za tym ACL'em to raczej trudno tu mówić o "połamańcu"

ale jak jeden dał taką łatkę to reszta mu przykleiła
7
Mellion
31 lipca 2024, 10:37
Tyle się mówiło że Juventus ma duże problemy finansowe itp, a teraz składają oferty za Koopmeinersa i Todibo, gdzie łącznie ich to okienko będzie kosztować grubo powyżej 100 mln. Do tego dobrze działają u nich sprzedaże, bo pozbyli się Soule, Keana, czy Huijsena. Wszystko to działa u nich w tym okienku jakby grali w FM.

Tymczasem u nas w Milanie mimo że podobno jesteśmy na plusie pod względem finansowym, jest problem z tym by wydać na zawodnika powyżej 20 mln i zamiast porządnych, sprawdzonych nazwisk jak ten Todibo, czy Koopmeiners poza Fofaną i Samardziciem jesteśmy ciągle łączeni z średniakami albo odpadami, których kariery się zatrzymały w miejscu. To jest po prostu dla mnie niepojęte jak to jest możliwe. I no sorry, ale logiczne wytłumaczenie tego jest jedno: "Wspaniały" zarząd, którego tak wielu nie pozwala tutaj krytykować...
9
Paolo03
Paolo03
31 lipca 2024, 10:44
Prawda jest ze mamy żółtodziobów w zarządzie albo osoby które mają zamknięte głowy.

To że mamy na plus roczny bilans to nie świadczy o tym aby wydawać hajs od razu czasami takie wydatki przychodzą rok później czy dwa lata w przód.
3
Mellion
31 lipca 2024, 10:56
Jasne, że nie ma po co wydawać hajs na lewo i prawo, ale wolałym zobaczyć mniej transferów, ale żeby każdy z nich mógł realnie wzmocnić nasz skład, niż wydawać tą kasę na jakieś półśrodki typu Morata, a o Emersonie nie wspominając, bo on to nawet półśrodkiem nie jest tylko materiałem na kolejnego Origiego.

Serio, uważam, że nie wymagam zbyt wiele od klubu, który podobno ma dobrą sytuację finansową i nie musi sprzedawać swoich najważniejszych zawodników jak to dumnie mówią na konferencjach Ibra i Furlani.
0
dbmat
dbmat
31 lipca 2024, 11:30
Prawda jest też taka, że na sprzedaż mamy piłkarzy których nikt nie chce kupić. O czymś to świadczy.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
31 lipca 2024, 11:59
Mellion: Chce transfery!
Mellion: Chce stadion!
Panowie, RB chce wybudować nasz nowy stadion. Postawienie takiego obiektu to nie roczna pensja Kowalskiego tylko wydatek który idzie w setki milionów. Teraz tniemy wydatki bo szykujemy się na inwestycję na którą wywalimy kupe kasy. Mimo, że nie jestem sympatykiem RedBird to należy ich pochwalić za to, że potrafią zaplanować wydatki i całą strategie budowy stadionu.
4
ósmy
31 lipca 2024, 10:32
Bolonia nie mogąc się doczekać odpowiedzi od Hummelsa nawiązała wczoraj kontakt z Hermoso.
1
Von Strauss
Von Strauss
31 lipca 2024, 12:36
Gdzieś widziałem, że Hummelsa chce Real jako rezerwę dla obecnej dwójki.
0
kozik___13
kozik___13
31 lipca 2024, 10:25
Wszyscy to drewno. Taremi to też drewno a teraz wszyscy za nim płaczą. Czasem myślę, że jest w was tyle nienawiści, że kto by przyszedł to byłoby źle. Giroud też był dziadem
9
Mirek99999999
Mirek99999999
31 lipca 2024, 11:02
Jest mała różnica pomiędzy podpisaniem Taremiego za darmo, a próbą zakupu go gdy jego klub chciał 30mln...
1
Mellion
31 lipca 2024, 10:06
Kij tam z jakimś Fofaną i Samardziciem, lepiej wziąć Parteya na ŚPD i taki wielki talent Fabio Vieirę na ŚP/ŚPO. Wszystko wtedy będzie się zgadzać ;)

Morata - drewno
Pavlović - półdrewno
Emerson - drewno
Abraham - drewno
Partey - półdrewno
Vieira - drewno

Drewniane mercato, to jest to :))
1
palonettoACM
palonettoACM
31 lipca 2024, 10:10
Tyle ostatnio o kanapkach z maca, szkoda że drwal nie jest już dostępny. ;)
2
Diavo
31 lipca 2024, 10:11
Teraz popularna jest biomasa :D
1
mikj
mikj
31 lipca 2024, 10:15
Jeszcze SAF, Zidane i idziemy po ligę mistrzów
0
Krzysztof
Krzysztof
31 lipca 2024, 10:22
nie wiem co jest dla Ciebie sufitem a co podłogą
0
RockStar
RockStar
31 lipca 2024, 10:36
Emerson to nawet nie drewno tylko sklejka
2
Corsa
Moderator Corsa
31 lipca 2024, 10:38
Przy najmniejszych tarciach w zespole pożar gwarantowany :D
2
kozik___13
kozik___13
31 lipca 2024, 10:05
Consigli ekstra trzeci bramkarz. Scuffeta szkoda by było. Mam nadzieje, że na Fofane czekamy na koniec okienka z jakąś ofertą ekstra
3
karp_fso
karp_fso
31 lipca 2024, 10:03
Consigli spoko opcja, bo po powrocie Sportiello zostanie na trzeciego bramkarza. A to gość, który bronić potrafi, więc jak byłby "trójką", to lipy by nie było.

A ten młody bramkarz powinien grać, więc IMO nie jest dobrym pomysłem, żeby był dwójką/trójką.
2
palonettoACM
palonettoACM
31 lipca 2024, 10:06
Który konkretnie młody bramkarz? Bo trochę ich jest. ;)

Raveyre, Nava, Torriani + wczoraj było jeszcze info, że do Futuro przychodzi Davide Mastrantonio.

W Primaverze jest tylko jeden bramkarz, więc być może będzie jedna wielka wędrówka w/w pomiędzy trzema drużynami.
0
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
31 lipca 2024, 09:58
Fajnie że potrafimy zbić cenę z 25-30 na ok. 15mln. Emerson ma u mnie czystą kartę, już było wielu skreślanych na początku i bywało że nas pozytywnie zaskakiwali. Jestem co do niego sceptyczny, ale zobaczymy jak się u nas odnajdzie. Wielu zawodników przygasa w premier league, gdzie natłok gwiazd, pieniędzy i specyfiki gry po prostu tłumi rozwój piłkarza i wydaje się że nic z niego nie będzie.
6
ósmy
31 lipca 2024, 09:47
Wysoki, silny Weghorst trafi niebawem do Trabzonsporu.
Może warto było iść w tym kierunku? Potężny napastnik. Ściana, która mogłaby rozbijać obronę na wzór Girouda. Mogłaby świetnie się ułożyć współpraca z robiącym przestrzenie Moratą.
A wiele chłop nie kosztuje.
1
Mellion
31 lipca 2024, 09:59
Miał swoje momenty, ale np w takim Man. United, które również gra na wysokiego napastnika przepadł już totalnie i nie ma co zwalać tu winy na trenera, bo Weghorst nie był, nie jest i nie będzie bramkostrzelnym napastnikiem, którego nam teraz tak bardzo potrzeba. Już jednego do ściągania uwagi mamy i jest to Morata, jako 2 napastnika potrzeba tu rasowego snajpera, który wejdzie na końcówkę i zrobi różnicę coś ala Joselu w Realu Madryt.
Edytowano dnia: 31 lipca 2024, 10:00
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
31 lipca 2024, 12:24
Mamy takiego lisa pola karnego - Jovića. U reszta tyle strzela bo napadziora im kreuje. Potrzeba kogoś kto pomoże stworzyć a nie kogoś dla kogo będziemy tworzyć.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się