SCUDETTO


OFICJALNIE: AC Milan wycofał się z Superligi [13:43]

20 kwietnia 2021, 20:13, Adam6 Aktualności
OFICJALNIE: AC Milan wycofał się z Superligi [13:43]

Superliga przetrwała niespełna... 48 godzin. Aż trudno w to uwierzyć, ale po szumnych zapowiedziach nie zostało nic. Jako pierwszy szeregi "dwunastki" opuścił Manchester City. Następny był Arsenal dodając: "Popełniliśmy błąd, przepraszamy za niego". Kolejny - Manchester United. Tottenham. Liverpool. Dziennikarze z całego świata zgodnie podali, że projekt spektakularnie upadł, a już na pewno "został zawieszony". Kluby nadal będą występowały w rozgrywkach pod egidą UEFA, końcówka obecnego sezonu ma ogromne znaczenie. Liga Mistrzów pozostaje żywa.

[00:13]: AC Milan wycofał się z Superligi! Taką decyzję podają światowe media na czele z m.in. "The Athletic".

[07:30]: Do grona klubów, które wycofały się oficjalnie, dołączyła Chelsea, a zatem angielskich ekip nie ma już w komplecie. Żadnych komentarzy wciąż nie udzieliły ekipy z Hiszpanii i Włoch, w tym Milan. W nocy Superliga wystosowała jedynie krótki komunikat podkreślając, że "mimo wyjścia angielskich klubów z powodu nałożonej presji jesteśmy przekonani, że nasza propozycja jest zgodna z planem. Ponownie rozważymy odpowiednie kroki w celu przekształcenia naszego projektu".

Media nie mają wątpliwości - nic z tego nie będzie, przynajmniej nie teraz, nie w tym roku.

[07:35]: Inter udzielił komentarza agencji prasowej ANSA: "Nie jesteśmy już zainteresowani projektem Superligi".

[10:48]: Na tę chwilę oficjalnie  z Superligi wycofało się sześć klubów angielskich. Według znanego dziennikarza Fabrizio Romano ze Sky, ale także innych mediów, tę samą decyzję podjęto w Milanie i Interze, choć nie ma ona jeszcze wymiaru oficjalnego. Superligę planuje w najbliższych godzinach opuścić także Atletico, Barcelona nie może do niej nawet wstąpić bez zgody swoich socios. Natomiast do końca na tonącym okręcie planują przebywać liderzy projektu, a więc Real oraz Juventus.

[11:15]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, określił wycofanie się angielskich klubów z Superligi mianem "godnego podziwu przyznania się do błędu".

[11:17]: Agencja prasowa Reuters powołuje się na szefa Juventusu, Andreę Agnellego - Włoch twierdzi, że nadal jest przekonany do projektu Superligi, ale przyznaje, że bez ekip z Anglii nie można go kontynuować.

[12:10]: Atletico Madryt i Inter Mediolan oficjalnie wystąpili z Superligi. Spodziewany jest podobny komunikat także ze strony AC Milan.

[12:20]: Oficjalnie w Superlidze pozostają już wyłącznie Real, Barcelona, Juventus oraz Milan.

[12:25]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, informuje, że kluby pozostające w Superlidze mają czas do 17:00, aby się wycofać i grożą im bardzo poważne konsekwencje jeżeli tego nie uczynią.

[12:52]: Antonio Vitiello z serwisu MilanNews informuje, że komunikat Milanu o opuszczeniu Superligi wkrótce powinien nadejść.

[13:25]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował o wycofaniu się z Superligi. Klub podkreślił, że nie mógł pozostać głuchy na opinie kibiców i wszystkich, którzy kochają piłkę nożną. 

[13:27]: W Superlidze pozostają już zatem oficjalnie wyłącznie Real, Juventus oraz Barcelona.

[13:43]: Oficjalny komunikat wydał także Juventus. Klub podkreślił, że wciąż jest przekonany do idei Superligi, ale ma świadomość zamiarów innych o porzuceniu całego przedsięwzięcia, a także, że obecnie wszystko ma już niewielkie możliwości realizacji.



691 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adi_avanti
adi_avanti
21 kwietnia 2021, 18:42
Szokujące, że tacy niepoważni działacze zarządzają 12-toma największymi klubami świata. Nie dziwię się, że większość z nich jest na skraju bankructwa.
0
adi_avanti
adi_avanti
21 kwietnia 2021, 18:54
Czemu wybrali najgorszy możliwy termin ogłoszenia SL? Każdy postronny średnio rozgarnięty planista zaczekałby na zakończenie rywalizacji w ligach, na rozstrzygnięcia w europejskich pucharach, na wakacje, na "sezon ogórkowy". Poza tym w poniedziałek UEFA ogłosiła nowy beznadziejny format LM. Tymczasem zbulwersowani kibice i dziennikarze uznali, że to i tak mniejsze zło niż SuperLiga... Dzisiaj każdy mówiłby o kiepskiej reformie UEFA. A przecież SL ogłoszona w odpowiednim czasie mogłaby być ciekawą odpowiedzią czy alternatywą. Zamiast tego parszywa dwunastka popełniła falstart i zjednoczyła przeciwko sobie całą opinię publiczną.
1
mrkojiro
mrkojiro
21 kwietnia 2021, 17:15
Nie wydaje Wam się to dziwne że niby tak dużo przygotowań do SuperLigi a nagle po 2 dniach od ogłoszenia to upada? Wg mnie to jest część gry w jaką gra te 12 klubów i ich ruchy były przewidziane jako np plan b lub plan c. Podejrzewam, że wszystko jest zrobione po to by jednak ugrać coś więcej dla największych.
6
Jaca23
Jaca23
21 kwietnia 2021, 18:16
Jest to możliwe, ale możliwe jest tez, że szybka rezygnacja całej angielskiej części właściwie zamknęła projekt, bo bez ich udziału SL po prostu nie może istnieć.
2
Rafał0209
Rafał0209
21 kwietnia 2021, 17:07
UEFA i FIFA ma zamiar w niedalekiej przyszłości powiększyć nie dość że większą ilość drużyn w Mistrzostwach Świata, w ME już to zrobili czy LM zamierzają, i to ma być plan by przyciągać tą młodzież przed TV ? kiedy już dziś stary wyjadacz i fan futbolu ma dość oglądania meczów co 3 dni jest ich przesyt, a chcą wcisnąć jeszcze więcej z co raz gorszą jakością, kiedyś w ME jak grało 16 drużyn a jeszcze wcześniej bodajże 8 to człowiek i z pasją śledził eliminacje bo dobrych zespołów było sporo a miejsc na turniej ograniczona ilość, podobnie MŚ to zdecydowany max te 32 drużyny a chcą je rozwinąć do 48, SuperLiga to byłoby coś piłka na najwyższym poziomie rok w rok kolejka za kolejką ,a teraz gdy będziesz chciał obejrzeć piłkę na najwyższym poziomie wielkiego turnieju trzeba będzie i tak czekać do faz pucharowych.
1
HIM1998
HIM1998
21 kwietnia 2021, 16:51
Będzie przetłumaczone oświadczenie curva sud?
0
Gol
Gol
21 kwietnia 2021, 17:05
Wrzucałem wczoraj więc musiałbyś przerzucić kilka stron z komentarzami, jest dość obszerne także na pewno nie pominiesz, widnieje również oczywiście cały czas na stronie Milan Club Polonia na facebooku.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 17:07
0
LunaS
LunaS
21 kwietnia 2021, 16:24
Ale zobaczcie Man UTD jakie kozaki - w jednym sezonie grali w LM, LE i Super Lidze :)
2
matten
21 kwietnia 2021, 15:54
Szkoda, że projekt super ligi powstał na kontrze do całego świata, gdyby udało się dogadać z UEFĄ i mniejszymi federacjami to może byłaby możliwa kompleksowa reforma rozgrywek, która wyszłaby wszystkim na dobre. Elita futbolowa miałaby super ligę pod kuratelą największych klubów, a reszta świata wzmocnioną finansowo Ligę Europy pod egidą UEFA (zwycięstwo mogło uprawniać do awansu do super ligi). Do tego wprowadzić obowiązkowy VAR na wszystkich szczeblach rozgrywek, najlepszą obsadę sędziowską, odświeżone zasady FFP, od których nie byłoby żadnych wyjątków i może miałoby to ręce i nogi, a tak nadal będziemy się kisić w tym samym sosie.
2
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 17:17
Tak, tylko że Perezowi nie chodziło o to. On chciał pieniędzy już teraz, bo trzeba kupić Mbappe albo Haalanda.

Reformy są niezbędne, ale nie oszukujmy się, pan Perez jest ostatnią osobą, która powinna się za to brać.
1
Jaca23
Jaca23
21 kwietnia 2021, 18:14
UEFA ani Perez nie chcą zmian, które coś zmienią, tylko chcą zmieniać tak, żeby hajs się zgadzał. UEFA i jej beznadziejne FFP, dziurawe na PSG czy City i Perez, który chce więcej i więcej jednocześnie cały czas więcej wydając, a później zdziwiony, że budżet się nie spina i znowu kombinuje. Trzeba się spotkać gdzieś po środku i spojrzeć na taki Bayern. W tym kierunku trzeba iść, a nie kredyty i wydawanie bez końca.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 15:19
Teraz czekam na mecz i widok piłkarzy Sassuolo a koszulkach "Champions league, Earn It"
3
my's
my's
21 kwietnia 2021, 14:57
Dobra panowie już kij z tym wszystkim. Prawdziwe emocje to się o 18:30 zaczną
14
Jago
Jago
21 kwietnia 2021, 14:33
dwa dni temu pisałem żebyście się nie jarali bo moim zdaniem ta SL nie odpali :D
3
lewysovski
lewysovski
21 kwietnia 2021, 14:31
Milan po zajęciu 5 miejsca w Serie A:
- Słuchaj Florentino, głupia sprawa...
29
Matim
Matim
21 kwietnia 2021, 14:20
Cieszę się, że Milan był jednym z tych klubów, które chciały coś zmienić. Niestety w całym zamyśle gdy zobaczyli cyferki to zapomnieli o kibicach, dla których nie tyle ważne jest widzieć wielkie mecze i najlepszych zawodników, co podczas meczu swojej drużyny odczuwać jakiekolwiek emocje. Format, który przedstawili niemal całkowicie zabijał je w rozgrywkach krajowych przez zapewnienie miejsca w pucharach niezależnie od pozycji w tabeli. Dla dużej rzeszy kibiców te wielkie mecze mają być nagrodą (czy tam truskawką na torcie) za dobry sezon w wykonaniu ich drużyny.

Jakby podeszli do tego trochę inaczej i zapewnili więcej miejsc dla drużyn spoza układu razem z możliwością normalnego zakwalifikowania się, to pewnie pomysł by tak szybko nie upadł.
7
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
21 kwietnia 2021, 14:32
Nie wina projektu tylko zatrzymanej konserwatywnej malkontenckiej grupy kibiców i to do tego jedynie angielskich, bo inna grupa nie miała takiej siły przebicia. Nie od dzisiaj wiadome, że kibice nie lubią zmian, pamiętam jak niektórzy potrafili głosić, że VAR zepsuje sport XD

Zresztą co do zabicia sportu. Mimo wszystko wolałbym oglądać Milan walczący któryś raz z Barceloną czy Chelsea bez względu na wynik niż męczarnie z jakimś Sassuolo czy innym typowym dawcą punktów. Jest to po prostu dla mnie atrakcyjniejsze.
5
Matim
Matim
21 kwietnia 2021, 14:40
Pod względem samego oglądania to tak - wolałbym oglądać mecz z Barceloną, niż mecz z Sassuolo. Jednak patrząc przez pryzmat bycia kibicem to lubię, gdy gra się o coś, bo wtedy czuć całkiem inną otoczkę meczu i są nerwy. Np. dawno nie bałem się o wynik w meczu ligowym i nie miałem takich emocji jak w końcówce meczu z Genoą, bo graliśmy źle, a nie można było sobie pozwolić na stratę punktów. Dla mnie jako kibica te emocje są więcej warte, niż beznamiętne oglądanie ligi, bo w zasadzie o nic nie gramy, a potem meczów z wielkimi drużynami, gdzie po kilku kolejkach może być tak, że jedyne o co będziemy grać to o większe pieniądze.
9
Trzesuaf
Trzesuaf
21 kwietnia 2021, 14:45
jezu, co za stek bzdur, napisz jeszcze o romantyzmie uefa
0
Matim
Matim
21 kwietnia 2021, 14:52
Nie rozumiem co ma do rzeczy UEFA do tego co napisałem. Odniosłem się tylko do kibiców, którzy raczej pieniądze zarabiane przez klub są bez znaczenia i wolą oglądać mecze swojej drużyny nawet ze słabszymi przeciwnikami, ale przynajmniej o coś.

UEFA, FIFA, Superliga - tu chodzi tylko o kasę. Skoro nawet kibice klubów założycielskich zaprotestowali tzn, że ten "romantyzm" gdzieś tam wśród nich pozostał.
8
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
21 kwietnia 2021, 14:17
Szkoda, prócz tego co dzięki zamieszaniu z SL udało się załatwić o czym nigdy się nie dowiemy liczyłem na sukces tego projektu. Być może było to przetarcie szlaków dla innego projektu, a może totalne zabarykadowanie UEFY na kolejne wybryki.

Przed nami kolejne lata super ciekawej LM która dalej nie wie dlaczego traci przyszłą widownie. Tak, na pewno przez rozwój technologii, wcale nie przez zanudzanie widza meczami do jednej bramki lub na przykry remis przy 3 celnych strzałach w meczu (swoją drogą moim zdaniem skrócenie czasu trwania meczu miało by sens). Chociaż pewnie ich to nie interesuje, kto ma się nachapać zdąży to zrobić.
1
gieksa51
gieksa51
21 kwietnia 2021, 14:16
a ja myślę że zrobili to specjalnie aby zobaczyć reakcje ludzi i całej uefa a to był projekt super liga 1.0 i projekt jest nadal w szufladzie i wiedzą co poprawić teraz aby ludzie to kupili
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 14:18
Oby bo sam zamysł szybkiej i stanowczej reformy w piłcd jest bardzo dobry, trzeba dopasować to tak żeby kibicom się spodobało, było wyważenie miedzy hajsem a tradycją no i tak żeby UEFA już nie mogła wtedy tego zablokować.
4
Pyrlo89
Pyrlo89
21 kwietnia 2021, 14:06
Lepiej późno niż później !
0
tommyb1
tommyb1
21 kwietnia 2021, 13:59
Angole dostaną hajs od UEFY za szybkie wycofanie się z projektu a ostatnie kluby od Angoli za to że wycofali się z zapisów SL :D
0
Eravier
Eravier
21 kwietnia 2021, 13:59
Ja w tym komunikacie nie widzę słowa na temat wystąpienia z SL.

Prawdopodobnie to dupochron przed UEFA, że niby przed 17 się zadeklarowali, ale nie napisali tego wprost, więc też kary umowne w związku z SL im nie grożą.

Zobaczymy jak to zinterpretują obie organizacje.
11
GiveMeReason
GiveMeReason
21 kwietnia 2021, 13:57
Ale bajzel
Chciałbym poznać szczególy jak to wszystko wyglądało
0
boro215
boro215
21 kwietnia 2021, 13:50
Uff zdazylismy przed 17 xd

A tak serio zapewne bylo tak jak juz tu padalo, dogadali sie za kuluarami. Kibicowałem SL glownie dlatego ze byla okazja dopiec dla UEFY i FIFY i skonczylo sie kupczenie turniejami i kierowanie sie zasada ze cel uswieca środki. Marzenia scietej glowy, wiem xd
SL byla ciekawą ideą, ale miała swoje minusy. Moze zaslepila mnie troche wizja przejrzystości wydatków i wpływów,jak również wizja realnego FFP, a nie teoretycznego. Pozostaje teraz trzymac kciuki za nasz zespół, mamy jeszcze 6 finałów do rozegrania. Dalej jestem zdania, ze obecna reforma LM od 2024 jest bezsensowna i nastawiona na zyski dla federacji, wiec pomimo przegłosowania kluby powinny nadal o tym dyskutowac. Pozostaje wierzyć ze moze kiedys znormalnieje ten rynek piłkarski.
4
nokoments
nokoments
21 kwietnia 2021, 13:46
Nie wierzę, że chodzi o tylko o opinię publiczną i kibiców. Świat widział już wiele niepopularnych reform, które później akceptowano.

Za kulisami musiały zostać wytoczone jakieś grube działa, że niemal wszystkie kluby jednogłośnie z niej uciekły, a UEFA stawia co raz śmielsze ultimata.
No po prostu nie uwierzę, że tacy poważni ludzie jak Gazidis, czy goście z PL lekką ręką wydawali oficjalne komunikaty o zaangażowaniu w projekt, by 48h później się kompromitować. Musiało się wydarzyć coś czego nie przewidzieli.
4
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 13:54
Widocznie nie są to tacy poważni ludzie. Ideę otwarcie skrytykował Guardiola, Klopp też nie był entuzjastą. Pilkarze Liverpoolu otwarcie byli przeciw. Do tego są informacje, że część zawodników Chelsea i MU podczas spotkań ze swoimi szefami oznajmiło, że oni nie chcą w czymś takim uczestniczyć. Jeśli pracujesz nad czymś 2-3 lata jak mówił Perez, a później ogłaszasz to niespodziewanie, nie masz poparcia nawet swoich zawodników czy trenerów to ciężko cię nazwać poważnym człowiekiem.
4
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 13:46
"Klub podkreślił, że nie mógł pozostać głuchy na opinie kibiców i wszystkich, którzy kochają piłkę nożną. " - jeżeli to jest argument, to było trzeba się wycofać z Angolami, a nie dopiero teraz i to po Interze (ale wstyd).
1
KrzychuACM
KrzychuACM
21 kwietnia 2021, 13:45
No cóż, z dużej chmury nie ma nawet małego deszczu.
Finansowo na pewno szkoda. Sportowo? Pewnie wiele nie straciliśmy, bo jeśli dostaniemy się do LM to i tak będziemy grać w największych rozgrywkach na tym kontynencie. Grunt żeby kluby wymusiły na UEFA większy kawałek tortu co pozwoli im na niwelowanie strat.
Liczę też, że w duchu dbania o równość piłki w Europie wprowadzone zostanie salary cap oraz górny pułap prowizji dla agentów - tak żeby wszyscy mieli szanse na sprowadzenie najlepszych zawodników. Bo przecież najlepsi nie powinni grać tylko w najbogatszych klubach, inaczej zabijamy ideę współzawodnictwa i równych szans ;)
1
krasy
krasy
21 kwietnia 2021, 13:42
A z dziwne że tylu mądrych prezesów poszło za pomysłem Pereza w ciemno nie zastanawiając się jaki to będzie miało oddźwięk w europie. Chyba nie przypuszczali że ci którzy zostaną odcięci od tortu z kasa będą się cieszyć i popierać ten projekt. Jednak magia pieniędzy jest potężna. niestety.
0
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 13:49
wygląda jakby specjalnie to zrobili żeby na końcu zostawić go samego i zrobić z niego kozła ofiarnego.
Swoją drogą ciekawe, że cała pozostająca trójka jest najbardziej zadłużona i ma najgorsze perspektywy ze wszystkich (stary, przepłacony skład, utrata pozycji w lidze i Europie)
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
21 kwietnia 2021, 13:42
XD

od dziś w słowniku związków frazeologicznych pod hasłem 'cyrk na kółkach' powinno znaleźć się odesłanie do wydarzeń z dni minionych i definicja byłaby wyczerpana
2
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 13:48
A czemu na kółkach?
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
21 kwietnia 2021, 14:10
bo nie na płozach, ba-dum-tss
0
Cisek666
Cisek666
21 kwietnia 2021, 13:41
Ciekawe czy to prawda, że angielskie kluby dostaną kasę za opuszczenie SL a włoskie i hiszpańskie już nie?
0
Jaca23
Jaca23
21 kwietnia 2021, 13:44
I czy to prawda, że angole zapłacą karę za zbyt szybkie wyjście z SL.
0
Rocker
Rocker
21 kwietnia 2021, 13:40
Aż przykro patrzeć jak skorumpowana mafia hipokrytów znów triumfuje...
2
banan1899
banan1899
21 kwietnia 2021, 13:37
Pytanie co byśmy ugrali w tej superlidze? Może stwórzmy najpierw drużynę na miarę superligi a później tam się pchajmy.
Zgadam się "kabaret"
1
PeterSchmeichel
PeterSchmeichel
21 kwietnia 2021, 13:37
Gratuluję dotarcia do półfinału. Mój Manchester ledwo się zmieścił w TOP 10.
7
Qiub
Qiub
21 kwietnia 2021, 13:37
Tak między Bogiem a prawdą to w tym oświadczeniu nie ma ani słowa, że rezygnujemy z superligi :D „Przyjelismy zaproszenie blabla zmiany są potrzebne... sluchamy głosu kibiców”.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 kwietnia 2021, 13:36
No i fajnie. Znów mam ochotę obejrzeć dzisiejszy mecz.
1
Carlo88
Carlo88
21 kwietnia 2021, 13:35
Ja tutaj czegoś nie rozumiem... 12 najpotężniejszych klubów rozmawia w sprawie utworzenia SL od kilku lat i finalnie robią taką lipę. Przecież oni popełnili wizerunkowe harakiri. Zamiast ogłosić plany otworzenia SL po zakończeniu rozgrywek, jednocześnie przeprowadzając wcześniej za pomocą opłaconych mediów kampanię przeciwko UEFA (ich grzeszków to się znajdzie setki), to oni wyskoczyli z tym niedopracowanym pomysłem jak Filip z konopi. Sam format SL też był bardzo niedopracowany, zamiast "betonować ligę" mogli ją zaproponować z normalnymi spadkami, awansami i barażami, ale zaznaczając, że przez okres np. 3 lat kluby założycielskie nie mogą spaść (uzasadnić to kwestiami marketingowymi, że w ten sposób chcą przyciągnąć zainteresowanie, by na początku mecze były rozgrywane pomiędzy najbardziej medialnymi zespołami, a później będzie decydować wyłącznie sport). Dodatkowo nie proponować 5 nowych klubów co sezon, tylko właśnie 8 najlepszych spoza założycielskich (ćwierćfinalistów LM np.). Dobra kampania marketingowa i by coś takiego siało na 100%. A oni odstawili taką manianę. Kilku przypadkowych Panów Romków spod osiedlowego sklepu by to rozegrało lepiej. Osobiście miałem nadzieję, że SL wypali, a pod naciskiem innych klubów i kibiców przeorganizują ją na taki obraz jaki chociażby zaproponowałem powyżej. A tak dalej będziemy pod schedą tej mafijnej organizacji, która tworzy sobie monopol na futbol, niedobrze... szczególnie patrząc na Ceferina, który zachowuje się jak jakiś sycylijski capo, a do retoryki pewnego austriackiego malarza brakuje mu tylko podniesionego tonu głosu.
12
grayman88
grayman88
21 kwietnia 2021, 13:39
Dokładnie. Najbardziej mnie odstraszał zaproponowany format rozgrywek. Bo to żeby utrzeć nosa uefie było najlepsze.
2
grayman88
grayman88
21 kwietnia 2021, 13:35
Czyli najbardziej zadłużeni. Ale beka. Uefa nic nie powinna ich wspomoc finansowo tylko powinni zmienić politykę prowadzenia klubu. A jak nie potrafią niech upadną w tym 2024 jak przewiduję Perez
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 13:37
3
MilanFanJ
MilanFanJ
21 kwietnia 2021, 13:34
cytując klasyka: "Le Cabaret" :)
1
Rzetelny
Rzetelny
21 kwietnia 2021, 13:33
I tym sposobem Ekstraklasa pozostaje niezagrożona :)
0
kamilus
kamilus
21 kwietnia 2021, 13:31
No to mamy pierwsze rozgrywki w tym sezonie, gdzie kończymy w top 4. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Entgen
Entgen
21 kwietnia 2021, 13:26
skończyło się jak zawsze, panowie w garniturach się dogadali pod stołem, niektórzy dostaną dodatkowy kawałek tortu inni nic, ponieważ będą postawieni pod ścianą, a największymi przegranymi zostają kibice.
Superliga była kiepskim pomysłem, ale liczyłem że doprowadzi chociaż do reformy uefy, a widzę ze nie ma na to najmniejszych szans. Nie zdziwię się jak teraz sztab prawników uefy rzuci się na dokumenty z niektórych klubów co chciały grać w SL żeby znaleźć nieprawidłowości. Oczywiście tylko niektórych.
1
Jaca23
Jaca23
21 kwietnia 2021, 13:41
Ależ będą zmiany, PSG za ich lojalność dostanie jeszcze większą furtkę na FFP i będzie mogło wykupić pół Europy, po czym Ceferin stwierdzi, że Al-Khelaifi to wzór wszelkich cnót.
2
Entgen
Entgen
21 kwietnia 2021, 14:17
To będzie reforma na miarę uefy - więcej kasy dla swoich.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2021, 13:21
co do tej reformy UEFY system szwajcarski byłby ok ale nie w jednej grupie 36 osobowej, a w dwóch po ~18 zespołów i wchodzi 8 najlepszych

i praktycznie by awansować trzeba byłoby zrobić bilans 9-0, 8-1, bo 7-2 jest już wątpliwe i wchodzą tzw tie-breaki decydujące

0
milan2002
milan2002
21 kwietnia 2021, 13:20
Czyli teraz trzeba paść na kolana bo inaczej o 17:01 nie będzie nas już w Lidze Mistrzów w której jeszcze nas nie ma. :)
0
LunaS
LunaS
21 kwietnia 2021, 13:18
Perez teraz dosypie kasy za wygranie LM :) Zobaczycie że RM w tym sezonie pociągnie LM 14 raz.
0
milan2002
milan2002
21 kwietnia 2021, 13:21
Myślę, że sędzia ich odpali a będzie ciągnął za uszy PSG.
3
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 13:36
@milan2002 to może być dla Pereza wstrząs, bo dotąd to Real korzystał na sędziowaniu nierzadko grając w 12.
0
milan2002
milan2002
21 kwietnia 2021, 15:02
Tak to jest jak się gryzie rękę która karmi. :)
0
milan2002
milan2002
21 kwietnia 2021, 13:17
Z Superligi wyszła superlipa.
0
artek1984
artek1984
21 kwietnia 2021, 13:16
Czyli nie zagramy z Superstrikers, Niepokonanymi,Hydrami,Sułtanami,Kosmosem itd.?
0
ksieciunio
ksieciunio
21 kwietnia 2021, 13:15
Trochę chusteczkowato że do 17:00. Dałby chociaż czas do 21, zobaczylibyśmy jak pójdzie nam z Sassuolo...
0
rossoner111
rossoner111
21 kwietnia 2021, 13:12
Hahahah jadą z nimi jak z gown....
0
ACstach
ACstach
21 kwietnia 2021, 13:07
12:25 xD
1
Lomaxini
Lomaxini
21 kwietnia 2021, 13:10
Słowa idealnie pasujące do mafijnego capo
3
LunaS
LunaS
21 kwietnia 2021, 13:13
Na kolana chamy :)
2
Lomaxini
Lomaxini
21 kwietnia 2021, 13:16
Mogliby jeszcze jakieś kary finansowe za rebelie dowalić, oczywiście oszczędzić Manchester City bo oni się najbardziej wahali.
0
Lomaxini
Lomaxini
21 kwietnia 2021, 12:59
To niezła rewolucja xD
0
Rzetelny
Rzetelny
21 kwietnia 2021, 12:53
https://ibb.co/bWCQdv2
4
grayman88
grayman88
21 kwietnia 2021, 12:51
Szybko jebło
3
krasy
krasy
21 kwietnia 2021, 12:51
Na co czeka Gazidis ? na 16:59 ?
3
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 13:03
Tak, a potem fajtłapa nie będzie umiał wysłać faxu i zrobi to o 17:01:)
1
karp_fso
karp_fso
21 kwietnia 2021, 13:17
Uczy się od Gallianiego, pewnie rybka z Ceferinem grana i będzie na ostatnią chwilę jak Nocerino w mercato :p
0
umbrella
umbrella
21 kwietnia 2021, 12:51
Robi się ciekawiej niz wcześniej. Jesteśmy w półfinale SuperLigi :)
12
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 kwietnia 2021, 12:49
W tej śmiesznej lidze gralibyśmy nawet po spadku do drugiej ligi w lidze? Bo jesteśmy "super"?
1
karp_fso
karp_fso
21 kwietnia 2021, 12:52
Jesteśmy emanacją historii europejskiej piłki.
0
LunaS
LunaS
21 kwietnia 2021, 12:45
[12:25]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, informuje, że kluby pozostające w Superlidze mają czas do 17:00, aby się wycofać i grożą im bardzo poważne konsekwencje jeżeli tego nie uczynią.

To co teraz na czworaka trzeba podejść i pocałować pierścień Pana Aleksandra Wielkiego Ceferina :) Upokarzające ...
5
Bradley
Bradley
21 kwietnia 2021, 12:50
Chyba mu się w głowie poprzestawiało
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się